  • Data: 2013-12-25 10:21:51
    Temat: Re: Lodgy z 1.6 84KM
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-12-24 13:42, Sebastian Biały wrote:
    > benzyna 1.6 84KM.

    Przekonujecie mnie że bedzie za malo. OK. Nie mma jak się przejechac, bo
    w okolicznych salonach nie ma tego autka z tym silnikiem do jazdy. O ile
    pamiętam są Logany, ale one są mniejsze.

    Zastanowie się wobec tego. Nie chcę się ladować w turbiodiesla ani tym
    bardziej turbobenzynę. Głównie dlatego że to znacznie komplikuje silnik
    a liczenie na to ze trafie na egzemplarz bez wad jest złym pomysłem w
    tak tanim samochodzie gdzie na czymś na pewno oszczędzili.

    Być może powinienem jednak zastanowić sie nad Zafirą 1.8 :) tym bardziej
    że obecnie staniała o jakieś 10k.