  • Data: 2009-10-28 16:44:20
    Temat: Re: Litosci!!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Sordyl" 4ae75423$...@n...home.net.pl

    > no przecież zarabiają, nie znam takich co pracują na slubach
    > charytatywnie, a ty ?

    Ja nie jestem fotografem. Ponadto mam kościelny zakaz zarabiania w ogóle.
    Mogę tylko rozdawać, czego nie czynię. :) Zapewne będę potępiony z tego
    powodu, ale im mniej daję na Kościół itp. instytucje, tym hojniej mi Bóg
    błogosławi. Ostatecznie życie bez zarobków nie jest wcale złe... ...o ile
    rzecz jasna starcza na ubranie, na szkła, na jedzenie, na inne rozrywki, ;)
    w tym i na wakacje czy panienki...

    Niestety na panienki i na wakacje brakuje. :) Co gorsza -- mam całkiem
    nowy samochód (z lutego br.) który domaga się panienek -- bojąc się go,
    muszę jeździć starym, ;) co jest nawet przyjemne o tej porze roku, gdy
    nie ma potrzeby włączania klimatyzacji.

    Nowy samochód wyznał, iż przebaczył mi brak skóry na siedzeniach,
    ale na brak panienek nie zgadza się... Jak się okazało, skórzane
    siedzenia są po to, aby panienki mogły siadać na nie gołymi pupami. :)

    Qrdeaux... Czego to się człowiek nie dowie od swego samochodu...

    -=-

    Zarabiałem na zdjęciach ze 25 lat temu. Nawet całkiem nieźle. :)
    Rok temu mógłbym pstrykać po złotówce, teraz chyba bym nie chciał
    po złotówce... :) Pięć to za drogo, złotówka za fotkę to za tanio. :)
    Ale i tak nie mam zbytu, nawet na takie po złotówce. :)

    -=-

    Mam ochotę pstryknąć akcik i liczę się z tym, że być może nie tylko
    kupię w tym celu obiektyw lub (co gorsza) obiektywy, statywy, szmaty
    czy kartony na tło, lampy itp., ale że być może poświęcę na ten cel
    cały aparat :) (migawka nie jest wieczna) i całą masę czasu...
    I oczywiście całą masę pieniędzy... (choć modelce nie dam ani grosza)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'