  • Data: 2009-10-26 19:08:48
    Temat: Re: Litosci!!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Dawid" hc4orp$o8$...@a...news.neostrada.pl

    > Widziałem koncerty z żurawiami w kościołach i filharmonii. :)
    > W Białymstoku. Filharmonia jest tu jedna (niby dwie, ale druga
    > jeszcze nie jest zbudowana) a kościoły? -- na przykład fara,
    > gdzie koncertów z żurawiami jest sporo, ale nie tylko ten.

    > A widziałeś zwykłe wesele z żurawiami?

    Wesela rzadko są w kościołach. Tam zwykle są śluby.

    > Naprawdę jesteś chory.

    Jestem -- wracam do zdrowia. Mam jeszcze trudności z oddychaniem,
    ale nie jest źle. :) W gorszej formie jest mój samochód. Stał się
    jakiś narwisty -- mówi, że ma dość bezczynności... Żąda jeżdżenia!
    Na dodatek straszy mnie, domagając się podróży z panienkami... Od
    samego początku wiedziałem o tym, że coś jest nie tak z tym
    samochodem -- teraz już jestem pewnie, że opętuje mnie... Boje
    się go... Powiedział mi, że nawet Łazewski (ksiądz znany z Caritasu)
    jeździ z panienkami (i to czterema naraz, w nocy, po zachodzie
    Słońca), a ja sam i sam... Nie wiem, co mam robić -- na razie
    mogę tłumaczyć się chorobą oskrzeli, ale co będzie później?...

    -=-

    Jakiś czas temu zaproponowałem kamerzyście zbudowanie żurawia, ale
    kamerzysta był na tyle mądry, ;) że chciał to budować beze mnie. :)
    Miałem mu dostarczyć nie tylko antyserwery ;) video, ale także
    sterowniki, siłowniki itp. sprzęt do budowy takiego żurawia. :)

    Ludzie są strasznie dziwni...

    -=-

    Myślisz, że taki żuraw kosztuje dwa miliony złotych?
    Nie twierdzę, że można to mieć za freeko, ale nie jest to makabrycznie drogie. :)

    Ja nie potrzebuje na razie ani żurawia, ani nawet czapli... :)
    Potrzebuję istot innych. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'