  • Data: 2009-10-26 19:07:41
    Temat: Re: Litosci!!!!
    Od: f...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-10-2009 o 17:37:19 Anna Niedowiarek <a...@p...pl> napisał(a):

    > Po prostu, należy kupować dobre garnitury a nie ze straganu lub od
    > Chińczyków. Dobry garnitur pozwala na wszystko, ale to już bajka nie dla
    > fotografów kotletowych ;-)
    > Do umiejętności noszenia garnituru trzeba też dorosnąć, lub z tym się
    > urodzić. ;-)
    > Od tzw. "kotleciarzy" nie można wymagać zbyt wiele. Taka grupa
    > społeczna, wystarczy, że zrobią poprawne zdjęcia bez zadęcia.

    - pracuję w garniturach, nietanich, z dobrych jakościowo materiałów.
    Jestem przyzwyczajony do pracy i poruszania się w nim, i czuję się w nim
    jak co niektórzy w dresie :) jednak w tego typu pracy nie upierałbym się
    na jego noszenie. Każdy zawód ma swoją specyfikę i od fotografa ślubnego
    nie oczekiwałbym jego bezwzględnego noszenia. Nadal podtrzymuję swoją tezę
    : czysto, schludnie w tonacji która nie rzuca się w oczy.
    OT: jednak fakt faktem, jak zobaczy się co niektórych jak noszą garnitury
    , jak ich samopoczucie jest wyrysowane na twarzy i w ruchach to lepiej już
    jak by się pojawili w dresie :)

    --
    FKV