  • 21. Data: 2017-01-08 22:56:01
    Temat: Re: Listwa zasilająca z wyłacznikiem :D
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-08 22:56, yabba wrote:
    > Teraz widzę, że kolega "w systemie siła 'PO/EU" wcześniej zaproponował
    > też Acara. :)

    Ale chciał za to za dużo.

    > Muszą byc też inne listwy tego typu jak poszukujesz. W połowie lat
    > 90-tych juz taką widziałem.

    Też widziałem i miałem. Dlatego odpaliłem allegro zakładając że za 3
    minuty bedzie po sprawie :D

  • 22. Data: 2017-01-08 22:56:09
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 23. Data: 2017-01-09 08:47:58
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    > Cześć.
    >
    > Szlag mnie trafia. Chcę wsadzić listwę zasilającą w dziurę w meblu obok
    > konsoli, dvd itd.
    >
    > Chciałbym aby wyłacznik tej listwy był "od frontu". Niestety zawsze
    > dostaje w bonusie równiez gustowny kabel od tej strony ...
    >
    > Od godziny dłubie po necie i szukam najzwyczajniejszej listwy
    > zasilającej 4+ gniazda ktora posiada wylacznik po przeciwnej stronie niż
    > kabel. I nie znalazłem, nawet droższych ...
    >
    > Czy ktoś mógłby mnie poratować jakims symbolem, producentem, cokolwiek?
    > Nie kryje że interesuje mnie raczej tańsza.

    Nie do końca to to o co Ci chodzi, ale
    http://www.ceneo.pl/47379241
    Nie wiem też jak chodzi wyłącznik.

    Pozdrawiam

    DD

  • 24. Data: 2017-01-09 15:42:01
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Wersja tania
    > https://gamedot.pl/sklep,energia-listwy-zasilajace-w
    olnostojace,listwa-zasilajaca-acar-504w-5m-czarny-5-
    gniazd

    > Wersja droższa ;-)
    > http://q21.pl/pl/xindak-xf-1000es.html

    I najdroższa:

    http://www.rtvmax.pl/Sklep/PS-1220,2,0,1401,10382.ht
    m?utm_source=skapiec.pl&utm_medium=referral

  • 25. Data: 2017-01-09 19:44:26
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "robot" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >>

    > I najdroższa:
    >
    > http://www.rtvmax.pl/Sklep/PS-1220,2,0,1401,10382.ht
    m?utm_source=skapiec.pl&utm_medium=referral

    Idę do wariatkowa, tam jest normalniej...

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 26. Data: 2017-01-09 21:45:27
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2017-01-09 o 19:44, HF5BS pisze:
    [...]
    m?utm_source=skapiec.pl&utm_medium=referral

    > Idę do wariatkowa, tam jest normalniej...

    A jeśli tam też dotrze "dobra zmiana"...

  • 27. Data: 2017-01-09 21:55:33
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-08 o 03:46, HF5BS pisze:

    > http://q21.pl/gigawatt-pc-4-evo-lc-3hc-mk3.html
    > I kilka innych, ale późno już i kimać mi się chce...
    > To zwątpiłem w inteligencję narodu. No, tak dać się ruchać w dupę...

    "Bezstratny przepływ energii umożliwiają żyły robocze kabla zbudowane z
    ośmiu litych przewodników"

    Naprawdę nie chcesz nadprzewodnika kupić?

    --
    Irokez

  • 28. Data: 2017-01-10 01:16:41
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> napisał w
    wiadomości news:5873f667$0$5143$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2017-01-09 o 19:44, HF5BS pisze:
    > [...]
    m?utm_source=skapiec.pl&utm_medium=referral

    > A jeśli tam też dotrze "dobra zmiana"...

    No to im się urwę i kupię bilet do Korei Północnej...
    W sumie nie wiem, czy tam nie jest bardziej przewidywalnie, można się
    dostosować, wystarczy wiedzieć, komu w dupę włazić, kiedy płakać, itp. i
    można żyć.

  • 29. Data: 2017-01-10 01:24:17
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > "Bezstratny przepływ energii umożliwiają żyły robocze kabla zbudowane z
    > ośmiu litych przewodników"
    >
    > Naprawdę nie chcesz nadprzewodnika kupić?

    Oj, wolałbym chyba zwykły drut miedziany kąpany w ciekłym helu...
    Przynajmniej wiem, z czym miałbym do czynienia, czego i kiedy się
    spodziewać.
    Ja chyba zrobię taki numer, że jak wygram w totka te kilka melonów, to
    nabędę takie cacko, zrobię mu bardzo szczegółowy "teardown"... Pewnie
    będzie, jak w cudownym oszczędzaczu energii, coś w rodzaju kondzioła 5 uF i
    parę dławiczków... Jeszcze te materiały na rdzenie....
    Nie nie nie nie nie... Nie chcę nadprzewodnika kupić. Bo to ch.j, nie
    nadprzewodnik, mydło na oczy. Takiego nadprzewodnika nie chcę :P

  • 30. Data: 2017-01-10 19:37:06
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 8 Jan 2017 08:37:36 +0100, Dariusz Dorochowicz napisał(a):

    > Jakimś rozwiązaniem są listwy z prowadzeniem kabla pod spodem. Nie
    > pamiętam szczegółów, bo może nie ma wyprowadzenia wzdłuż listwy do
    > dalszego boku, ale są takie, które mają wyprowadzenie od spodu i
    > prowadzenie kabla na pewno na boki i wzdłuż listwy do bliższego boku.
    > Niestety to, co pamiętam, to krótkie nie jest, ładne też nie, bo to do
    > racka.

    Są takowe listwy nierackowe ale niestety też długie.
    GG#2400455 ICQ#320399066