    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Listwa zasilająca z wyłacznikiem :D
    Date: Tue, 10 Jan 2017 01:24:17 +0100

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5873f8c2$0$5144$65785112@news.neostrada.pl...

    > "Bezstratny przepływ energii umożliwiają żyły robocze kabla zbudowane z
    > ośmiu litych przewodników"
    >
    > Naprawdę nie chcesz nadprzewodnika kupić?

    Oj, wolałbym chyba zwykły drut miedziany kąpany w ciekłym helu...
    Przynajmniej wiem, z czym miałbym do czynienia, czego i kiedy się
    spodziewać.
    Ja chyba zrobię taki numer, że jak wygram w totka te kilka melonów, to
    nabędę takie cacko, zrobię mu bardzo szczegółowy "teardown"... Pewnie
    będzie, jak w cudownym oszczędzaczu energii, coś w rodzaju kondzioła 5 uF i
    parę dławiczków... Jeszcze te materiały na rdzenie....
    Nie nie nie nie nie... Nie chcę nadprzewodnika kupić. Bo to ch.j, nie
    nadprzewodnik, mydło na oczy. Takiego nadprzewodnika nie chcę :P

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.