  • Data: 2009-11-20 07:35:05
    Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
    Od: n...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

    > Serwis jest elementem produktu.
    > Jak firma ma w d. swoich klientów to wybiera się inną. To jest pewien
    > pakiet a nie śrubki, podkładki i uścisk ręki serwisanta, każde z osobna.

    > Marcin

    alez tak dokładnie jest. To serwis ma w dupie klientów nie NIKON. Należy
    zmienić serwis.
    Podobna sprawa była kiedyś z TP (technika podwodna). Sprzęt wysłany do serwisu
    w Anglii wrócił zrobiony, z pocalowaniem ręki, a części zamienne przyszły
    gratis. A główna firma również wręczyła serwisowi polskiemu pewne pismo, po
    którym TP wysłało do klienta kolejne pismo z przeprosinami.

    chce zostać przy Nikonie, bo to dobry sprzęt. A sprzęt niezaleznie której
    firmy i tak potrafi się popsuć. Więc po co mi zmieniać markę? Chyba ze krajowy
    serwis całkowicie zniechęci. Lepiej czasami wysłać do serwisu na zachodzie,
    który nie widzi problemu co to światowa gwarancja sprzętu, nie pytając nawet a
    paragon.

    pozdr.