    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Linux compiz grafika
    Date: Sun, 29 Apr 2012 09:15:53 +0200

    W dniu 28.04.2012 23:09, Przemysław Ryk pisze:
    > Dnia Sat, 28 Apr 2012 21:27:09 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
    >
    > (ciach...)
    >
    > Akurat w kwestii urzędów to jest **restwo maksymalne. Obywatel ma być
    > zmuszany do kupowania narzędzia, bo urzędasom się umyśliło akurat Office'a
    > używać. :-/

    Nie obywatel tylko własna jednostka. Przedszkole jest jednostką, której
    organem prowadzącym jest Urząd.

    Poza tym, Idea, Pryszczerstwo i inne takie może i fajne są, ale się z
    nich wyrasta (wiem po sobie). Wiadomo, że Microsoft Office jest
    najlepszy i po prostu go używają. Inwestowanie w rozwiązania robiące
    dobrze ideologom wolności jest nieuzasadnione ekonomicznie i
    organizacyjnie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek