  • Data: 2012-04-30 08:40:01
    Temat: Re: [OT] Linux compiz grafika
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > Rodziciele moi: komp z Windows XP, Office AFAIR 2000 lub XP.
    > Funkcjonalnością wystarcza im po uszy, albo jeszcze wyżej. Dostają DOCX.
    > I jest problem.

    Widzę, że trening z kolegą jadrysiem nie poszedł na marne. Argumenty jakby
    żywcem zaczerpnięte z pokładów jego antymicrosoftowej fobii.
    Pozwól zatem, że teraz ja przez chwilę poniosę ów kaganek:
    http://www.microsoft.com/downloads/pl-pl/details.asp
    x?familyid=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466
    Dodam tylko, że wbrew opisowi działa to również z Office 97.
    A tak w ogóle, to zrobiło się potężne NTG.

    JoteR