  • 61. Data: 2010-12-10 12:32:52
    Temat: Re: Linia głośnikowa 100V
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 10 Dec 2010 04:43:26 +0100,
    Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> screamed:

    > Napieraj! Tytuły publikacji, inne udokumentowane osiągnięcia z zakresu
    > elektroniki... Może jakiś patent? A może chociaż jakiś staż na tej
    > grupie dyskusyjnej?

    Staż na tej grupie (i innych) to akurat już ma. Tylko dalki od
    merytoryki.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:214B ]
    [ 13:32:03 user up 12647 days, 1:27, 1 user, load average: 0.13, 0.04, 0.99 ]

    Another megabytes the dust.

  • 62. Data: 2010-12-10 20:20:13
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 10.12.2010 13:32, Artur M. Piwko pisze:
    > Staż na tej grupie (i innych) to akurat już ma. Tylko dalki od
    > merytoryki.

    Ja pamiętam pięknego flame (a właściwie to mój thunderbird) z 2007 roku
    (wcześniej grupy nie czytałem) w którym tłumaczył dlaczego wzmacniacz
    lampowy zniekształca znacznie mniej od tranzystorowego - więc
    doświadczenie w sprzęcie grającym i nagłośnieniu ma ;)

    Michoo