  • Data: 2011-03-12 13:30:52
    Temat: Re: Limit 8GB- technologiczny czy marketingowy?
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-12 13:21, Radosław Sokół wrote:

    > 1) Nie miał takiej opinii. Nie powtarzaj kłamstw.
    >
    > 2) Nie ma sensu robić czegoś bez sensu. Zastanawianie się
    > "po co" i "czy nie można lepiej i oszczędniej" prowadzi
    > do postępu. Bezmyślność prowadzi tylko do nabijania
    > kabzy korporacjom.

    > Jak ktoś nie chce się tłumaczyć, to niech nie pyta się na
    > grupie *dyskusyjnej*, tylko robi co chce. To wolny kraj. A ja
    > korzystam z tej wolności i krytykuję podejście konsumpcyjne,
    > ograniczające się do zwiększenia zasobów zamiast wyboru lep-
    > szej, choć może trudniejszej drogi.

    Ktoś ma potrzebę stricte techniczą, mozna oczywiście wnioskować o
    podanie takowych przyczyn, ale w szczególnych (szcególnie w obszarze
    nauki) warto mieć do dyspozycji zasoby, które rozwiązują zadany problem.

    Krytyka jest naturą Polaków, zamiast próbować rozwiązywac problemy,
    wskazywać rozwiązania:
    a) stwarzają dodatkowe sztuczne
    b) nie rozwiązują problemów
    c) trollują (w szczególnosci oczerniając personalnie dyskutantów)

    Krytyczne podejście ma jedynie sens, gdy droga krytyki rozwiązuje
    problem -> wskazuje inne potencjalne ścieżki (znając prawdziwe źródło
    problemu), a nie stwarza kolejne (akadenmickie) problemy.

    Znajdowanie alternatywnych ścieżek w momencie gdy istnieja rozwiązaia
    danego problemu jest ... co juz napisałem - typowym polskim podejściem,
    stwarzaniem problemów tam gdzie ich nie ma.

    Innymi słowy w całej tej dyskusji nie padło nawet jedno słowo na temat
    merytorycznych/technicznych rozwiązań, zaś większośc skupiła się na
    tematach nie związanych z pierwotnym pytaniem.

    Zaznacze raz jeszcze: Sztuczne akademickie stwarzanie problemów, które
    nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.

    Jakie proponujecie (akademicy) rozwiązania techniczne, które pozwola
    komputerom klasy PC zaadresować wiele GB pamięci fizycznej. To tak
    proste, że nie wymaga tłumaczenia.