  • Data: 2011-03-12 13:19:21
    Temat: Re: Limit 8GB- technologiczny czy marketingowy?
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-12 14:09, JoteR wrote:

    > Dla mnie (a i pewnie dla wielu innych czytelników tej grupy) pytania
    > Radka pogłębiające temat i wynikające często z nich dyskusje wnoszą
    > bardzo wiele. Dla Ciebie nie? To przykre, ale to Twój problem i nie
    > obarczaj nim innych.

    Z niezrozumuiałych względów zmieniasz problem natury technicznej w
    problem natury osobistej, to jawna oznaka problemów osobowisciowych, a
    te najczęsciej ujawniają się w w obszarach gdzie mozna anonimowo wyrazić
    sw obawy.

    Raz jeszcze - czy jesteś w stanie napisać coś zgodne z tematem grupu i
    to co pomoze pytającemu?

    > Przykro mi, ale jaśniej już nie potrafię.

    Mi też przykro ale psychologiem i psychiatrą nie jestem.