eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaLightroom 3Re: Lightroom 3
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lightroom 3
    Date: Tue, 24 Jan 2012 18:23:42 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <jfmpg7$s3e$1@news.task.gda.pl>
    References: <jfk5p9$3js$1@usenet.news.interia.pl> <jfk69b$khf$1@news.task.gda.pl>
    <jfk6fk$g2p$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <jflmed$ipl$1@inews.gazeta.pl> <1...@p...fixed>
    <jflnvh$n07$1@inews.gazeta.pl> <jflp15$q10$1@inews.gazeta.pl>
    <l31m2tr5k1pl$.dlg@piki.fixed> <jflsvv$a7k$1@inews.gazeta.pl>
    <n...@p...fixed> <jflvss$jml$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-84-40-254-13.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1327425863 28782 84.40.254.13 (24 Jan 2012 17:24:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Jan 2012 17:24:23 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:887541
    [ ukryj nagłówki ]


    "Tomek Łabuz" <j...@g...com> wrote:

    >> http://bi.gazeta.pl/im/0/10718/z10718560X.jpg
    >
    > świetnie, mamy wykresik,
    > tyczący się gier - troszkę inna specyfika ale możemy myślę na nim się
    > oprzeć na pierwszy rzut oka z dystrybucji cyfrowej można wyrzucić
    > koszt płytki,


    Dzięki za szczegółowe wprowadzenie w temat. :)

    Sam jednak przyznasz, że z całego tego pisania wynika właśnie to
    jedno, co było powodem rozpoczęcia wątku: polityka producenta (Adobe)
    jest w tym przypadku quasi-monopolistyczna, a nie w pełni konkurencyjna.
    Warunki rynkowe nie zmuszają producenta do wyszarpywania z ceny każdego
    dolara żeby tylko sprzedać produkt - to on ma swoją "politykę" względem
    dystrybutorów, to on winduje cenę np. pod okrągły próg z obciętą
    końcówką (typu 999,-), to on dyktuje różną cenę dla różnych rynków
    i różnych grup docelowych (strzyżenie z kasy po maksymalnej krzywej
    popytu), to on wreszcie ingeruje w cenniki dystrybutorów i detalistów.

    Praktyki quasi-monopolistyczne jak na dłoni, zapewniam iż nie
    prowadzone w interesie szarego klienta. :)


    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: