  • 1. Data: 2012-01-23 17:35:37
    Temat: Lightroom 3
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

    Adobe zjechało dziś z ceną wersji 3. Jesli ktoś więc jest zainteresowany
    kupnem przez paręnascie dni ma być taniej o 50%. Choć niestety nadal w euro.

    pozdrawiam
    as.

  • 2. Data: 2012-01-23 17:44:10
    Temat: Re: Lightroom 3
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:
    > Adobe zjechało dziś z ceną wersji 3. Jesli ktoś więc jest
    > zainteresowany kupnem przez paręnascie dni ma być taniej o 50%. Choć
    > niestety nadal w euro.

    wciąż nie mogę pojąć czemu wersja pudełkowa i sciągana kosztuja tyle samo.

  • 3. Data: 2012-01-23 17:47:33
    Od: Tomek Łabuz <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-23 18:44, Marek Dyjor pisze:

    > wciąż nie mogę pojąć czemu wersja pudełkowa i sciągana kosztuja tyle samo.

    bo nie płacisz za pudełko tylko za zawartość a ta się w zasadzie nie
    zmienia? koszt wyprodukowania pudełka to pewnie ze jeden, dwa euro...

  • 4. Data: 2012-01-23 18:43:52
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Mon, 23 Jan 2012 18:35:37 +0100, Adam napisał(a):

    > Adobe zjechało dziś z ceną wersji 3. Jesli ktoś więc jest zainteresowany
    > kupnem przez paręnascie dni ma być taniej o 50%. Choć niestety nadal w euro.

    Ta cena to tak jak widzę na stronie 153 euro czy jest gdzieś taniej? Jeśli
    tak to nie jest to jakaś wielka promocja, bo ja we wrześniu kupiłem w
    zestawie z tabletem za około 800zł. Tablet mi niepotrzebny, ale jak już
    według licencji muszę go mieć, żeby mieć Lightrooma legalnie, to mam.
    Czasem się coś tam pobawię, zawsze kiedyś mogę sprzedać ;).

    --
    Krasnal

  • 5. Data: 2012-01-23 18:55:02
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Adam pisze:
    > Adobe zjechało dziś z ceną wersji 3. Jesli ktoś więc jest zainteresowany
    > kupnem przez paręnascie dni ma być taniej o 50%. Choć niestety nadal w
    > euro.

    A gdzie jest haczyk?
    Pewnie w lutym pojawi się w sprzedaży wersja 4, a kolejne wersje ACR też
    już będą tylko do czwórki, więc trzeba będzie i tak dokupić aktualizację :)
    Andrzej
    www.radom.ws

  • 6. Data: 2012-01-23 19:27:56
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pewnie w lutym pojawi się w sprzedaży wersja 4, a kolejne wersje ACR też
    > już będą tylko do czwórki, więc trzeba będzie i tak dokupić aktualizację

    Całkiem możliwe ale przecież nie będę kupował programów co roku bo dają
    troche nowych ficzersów. Poza tym ktoś pisał że 4 już nie chodzi na windows
    xp , a to oznaczałoby znowu zakup nowego sprzetu i nowego systemu. Po co
    jesli stary daje radę.

    pozd
    as

  • 7. Data: 2012-01-23 19:51:51
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 23, 2:27 pm, "Adam" <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > xp , a to oznaczałoby znowu zakup nowego sprzetu i nowego systemu. Po co

    Chocby po to, zeby nie byc zacowfanym.

    ZD

  • 8. Data: 2012-01-23 19:52:54
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Adam" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > troche nowych ficzersów. Poza tym ktoś pisał że 4 już nie chodzi na
    > windows xp , a to oznaczałoby znowu zakup nowego sprzetu i nowego systemu.

    Nie. Program kupujemy, zeby nie utracić praw do aktualizacji.
    Ten cyrk skończy się, gdy zaczniemy kupować kamery raz na 7..10 lat. Póki co
    "opłaca" się trzymać aktualny soft, bo odnowienie licencji doda 10..30%
    zakupu nowej kamery ( bo DNG converter bywa upierdliwy )...

  • 9. Data: 2012-01-23 19:54:42
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    >Chocby po to, zeby nie byc zacowfanym.

    >ZD

    Zacofanie zaczyna mi się marzyć...

  • 10. Data: 2012-01-23 20:22:11
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 23, 2:54 pm, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:

    > Zacofanie zaczyna mi się marzyć...

    Gdyby to bylo zacofanie ogolno swiatowe, to tak, ale jako jednoastka,
    lepiej nie byc zacofanym - wrecz odwrotnie.

    ZD