  • Data: 2009-02-05 07:59:41
    Temat: Re: Lightroom
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Feb., 18:12, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Wczoraj ten postęp bardzo się zderzył z rzeczywistością.
    > Mianowicie jechałem sobie pociągiem i równo z gościem na przeciwko
    > wyciągnęliśmy liczydła - on jakieś najnowsze hp wielkie jak telewizor,
    > promieniujące ciepłem na odległość, ja swoją sierotę eee na atomie.
    > Zrobiliśmy pstryk i... po 20 sekundach mogłem zacząć coś tam pisać i
    > łączyć się z siecią. On to samo mógł gdzieś po pięciu minutach. No, ale
    > tam była Vista, a u mnie jądro XP (bo raczej tyle zostało z systemu po
    > podziałaniem na jego instalkę nlite). Sprawny, niewieszający się system,
> [...]

    ja mam jeszcze b starego notebooka - maca pierwszy mac tego typu -
    pamietam wtedy kosztowal majatek
    ekran jeszcze lcd czarno bily oczywiscie. nowosc tamtych czasow
    floppy 1,44 mb o cd nikt nie slyszal.

    mam worda , excela , programy graficzne to co trzeby do pracy
    ( interentu wtedy jeszcze nie bylo )
    zaden ze wspolczesnych komputerow nie pracuje tak szybko jak ten stary
    mac - a omge nim robic wszytskie prace biurowe.. HD to o ile pamietam
    40 mb.

    sam komputer jest powolusieniki ale tak dobrany jest system i
    programy ze liczy szybciej od wieu wspolczesnych komputerow z
    przepasionymi programami.

    to jest ten przypadek - gosc mial viste i prawdopodobie malo ramu.
    ja mialem to samo , ledwnie ze startowal - dolozylem kosci i hula
    calkim , calkiem - nie mam powodu do narzekan.
    w sumie co najwazniejsze uzywam do nagran wielosciezkowych i sie
    wyrabia w RT.

    przyklad , ktory podajesz swiadczy nie ze vista jest zla , tylko ze
    gosc nie ma odpowiedniego dla niej komputera.
    rowniez instalowanie visty na starych kompach , ktore biegaly pod xp
    nie ma wiekszego sensu. I niestety przykra przypadlosc windy - w miary
    uplywu czasu , czytaj coraz wiekszej ilosci danych winda spowalnia
    makabrycznie.