  • Data: 2009-02-03 07:41:47
    Temat: Re: Lightroom
    Od: d'plus <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roger from Cracow pisze:

    > oszczedzanie mam powylanczane w cholere, dysk najszybszy 7200rpm jaki
    > znalazlem. Lightroom jest cholernie wymagajacy, najlepszy przyklad, ze
    > potrafi mi rozgrzac proca do prawie 80C tak ze juz nie wydala wiatrak.
    > Jeszcze mi sie to nie zdarzylo w sumie wczesniej.
    >
    > Cza bedzie sie przeprosic chyba z blaszakiem jak mi sie LR spodoba :|
    >
    > Roger

    jakiś czas temu stwierdziłem,że lapy się nie nadają, albo trzeba na nie
    wydać kupę siana żeby jako tako się pracowało (może się mylę).
    postanowiłem sobie złożyć blachę z czterordzeniowcem, dyskami w raid,
    szybka pamięć w dual channel do tego jakiś niekosmiczny lcd - to
    wszystko głównie do obróbki zdjęć do druku. pomniejsze zabawy dalej będę
    robić na lapie.