  • Data: 2009-02-03 08:36:53
    Temat: Re: Lightroom
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roger from Cracow pisze:
    > oszczedzanie mam powylanczane w cholere, dysk najszybszy 7200rpm jaki
    > znalazlem. Lightroom jest cholernie wymagajacy, najlepszy przyklad, ze
    > potrafi mi rozgrzac proca do prawie 80C tak ze juz nie wydala wiatrak.

    Jak masz 80 stopni to długiego życia ten laptop miał nie będzie. W
    jednym moim przy temperaturach ok. 60 stopni porozlutowywały się
    scalaki. Problem jest powszechnie znany.

    > Jeszcze mi sie to nie zdarzylo w sumie wczesniej.
    > Cza bedzie sie przeprosic chyba z blaszakiem jak mi sie LR spodoba :|

    Na blaszakach też wielkiej rewelacji nie ma. Lightroom jest świetnym
    przykładem programu, gdzie twórcy uwierzyli w nieskończone zasoby
    komputera. Jest ładnie, jest bajerzasto, ale wolno i badziewiasto.

    Przyglądnij się nowej becie bibble - ma kilka błędów i wymaga
    oczywistego dopracowania, ale szybkością wymiata dosłownie. Bibble 4
    jest brzydki, ale też bardzo szybki i z świetnym pluginem.

    Dla odmiany u mnie na jednym laptopie Raw Therapee okrutnie szarpie,
    chodzi tak beznadziejnie wolno, że ciężko go używać. Porównywałem z
    Armarem i u niego na słabszym komputerze chodzi znacznie lepiej (ale
    chyba ma AMD, gdzie ja intela). Tak czy inaczej dobrze napisany soft
    będzie naprawdę fajny i szybki.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \