  • Data: 2009-02-03 07:48:38
    Temat: Re: Lightroom
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02.02.2009, o godzinie 23.34.22, na pl.rec.foto.cyfrowa, Roger from
    Cracow napisał(a):

    > Tak z ciekawosci chcialem podpytac o cos. Wlasnie wziolem sie
    > za pierwsza powazna przymiarke do tego programu i jest cos co
    > mi bardzo dokucza. Suwaczki dzialaja jakos tak strasznie malo
    > precyzyjnie, z opoznieniem. Zastanawiam sie czy to komp mi nie
    > wydala czy ten typ tak ma.
    > Przykladowo balans bieli chce ustawic precyzyjnie skok o 100K
    > a tu zanim sie polapie to mam juz 1500K, to samo z kazdym innym
    > suwakiem w trybie edycji zdjec. Program fantastyczny ale cos nie
    > moge w nim szybko pracowac bo do kazdej poprawki musze
> [...]

    Mam dwa czterordzeniowe procesory (2x Xeona E5405 na Win XP 32bit) i też
    chodzi tak jakoś dziwnie wolno. Fakt, że szybko przelicza, ale byłem
    przekonany, że jak się przerzucę z AMD X2 4000+ to nie będzie żadnych
    problemów z pracą na takiej maszynie i będzie tak pięknie jak w
    starszych ACRach od PSa. Nie kupię tego programu chyba, że wersja
    trialowa tak ma, że wolniej chodzi, ale nie wydaje mi się, że wykupienie
    seriala doda programowi skrzydeł.
    Dlaczego toto ma taką dziwną skórkę a nie jest typowo okienkowe?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*