  • Data: 2016-03-30 18:18:22
    Temat: Re: Liczniki na światłach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 29 Mar 2016 14:20:41 +0200, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    >Można z tym dyskutować. To się teraz stał taki popularny argument na
    >usprawiedliwienie niewspółmiernych kosztów. A certyfikacja to też
    >lipa, to wcale później nie służy w, wskazaniu winnych jak dojdzie co
    >do czego, wręcz ma się wrażenie, że ma całkowicie zamydlić
    >odpowiedzialność.
    >Jednak chciałbym zobaczyć szczegóły kosztorys co konkurtenie tak
    >zawyża.

    A propos
    http://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,w-ramach-obwodni
    cy-lesnicy-powstanie-nowy-lacznik-niecale-100-tysiec
    y-zlotych-za-projekt,wia5-3266-26910.html

    projekt ! na kilkadziesiat m ! drogi tluczniowej ! ... 177 tys zl.
    W drugim podejsciu znalazl sie chetny za 97 tys.

    A Wy tu myslicie, ze sterownik da sie taniej :-)

    Naiwnie wydaje mi się, ze tym projekcie pracy tyle co nic.
    Ale moze sie myle, moze np trzeba geodetow w teren wyslac ...

    A nie, troche nie doceniam skali problemu

    "Wykonawca opracuje projekt budowy nowej nawierzchni łącznika, wraz z
    włączeniem w ulicę Beskidzką i Gromadzką,
    budowy odwodnienia, wykonania docelowej organizacji ruchu, rozbiórki
    istniejących ogrodzeń czy wycinki zieleni."

    Ciekawe ile bedzie kosztowalo wykonanie ...

    J.