  • Data: 2009-02-04 18:19:10
    Temat: Re: Licznik elektryczny, namagnesowania i konsekwencje
    Od: MKi <e...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wodomierze się wymienia bo podobnież koszt legalizacji jest porównywalny
    > z zakupem nowego (a być przez jakiś czas bez bieżącej wody to trochę
    > głupio a przecież na czas legalizacji nie będzie się wstawiać
    > zastępczego wodomierza) a często w starszym budownictwie ludzie je
    > montowali na własny koszt więc i za legalizację musieliby z własnej
    > kieszeni płacić. Liczniki energii elektrycznej czy gazu są najczęściej
    > własnością dostawcy i to on go wymienia na nowy na swój koszt.

    W moim przypadku oba te mierniki są własnością dostawców...
    Gdański dostawca wody z wyjątkową regularnością wymienia
    wodomierze przed upływem 5 lat od poprzedniej wymiany.
    Nic za to nie płacę. Instalator mówił, że wymieniają właśnie
    z powodu 5-letniej legalizacji (a starych nie wyrzucają,
    tylko legalizują ponownie).

    Ale to off-topic, tematem jest miernik energii elektrycznej.
    A tu nie wiem, jaka długa jest legalizacja.

    Pozdrowienia,
    MKi