    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Liche odszkodowanie z OC - droga odwoławcza...
    Date: Wed, 20 Jul 2011 20:33:32 +0200

    news:4e271e1f$0$3508$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bo prawda jest taka, że ASO w takich wypadkach dyktuje ceny.
    > Zarówno rzeczoznawca jak i biegły zadzwonił do tego samego ASO i dostali
    > tą samą odpowiedź.

    Biegły nigdzie nie dzwonił, tylko użył programu do kosztorysowania.
    Tyle że w odróżnieniu od ASO nie użył bezprawnych potrąceń, amortyzacji itp
    pierdół i nie "zapomniał" policzyć utraty wartości handlowej auta.

    > No tak, ale wycena jest na podstawie cennika ASO

    Nie jest, po co gardłujesz o czymś o czym nie masz pojęcia?
    A zresztą - skoro ja płacę przy przeglądzie za robociznę 120 zł, to dlaczego
    ubezpieczyciel ma mi wpisywać do odszkodowania stawkę 50 zł?