  • 31. Data: 2012-03-26 19:21:11
    Temat: Re: Licealisci domagaja sie parkingu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aron" napisał w wiadomości grup
    >w USA to w liceum raz ze kazdy ma samochod, a dwa ze tez spluwe przy
    >okazji. Tak ze u nas jest drogo, ale bez broni ostrej poki co

    Kazdy to chyba nie, bo z jednej strony sa licea na mahattanie, a z
    drugiej pewnie sa jakies zadupia gdzie trzeba uczniow z 30 mil
    zbierac.

    A ze spluwa ... nie przykrecili im sruby ? Raczej sie slyszy o
    wykrywaczach metalu na wejsciach do szkoly, ale nie wykluczam ze sa
    stany gdzie nieletni moga z dubeltowka jezdzic :-)

    J.

  • 32. Data: 2012-03-26 21:38:14
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    > I nie zaprzeczaj - wyraznie widac to po twoich slowach na temat zaporowych
    > stawek OC.

    hłehłe - ulżyło ci???

    a jak sie w końcu MOŻE kiedyś komuna skończy w Polszcze
    to OC na moje wielkie RADOŚCI
    bedzie małe dla mnie - a duże dla młokosłów
    bo to logiczne i BARDZ pedagogiczne - ceni się coś za co się solidnie
    zapłaciło...

    procent wypadków powodowanych przez 18-25 łatwo sprawdzić...

  • 33. Data: 2012-03-27 00:04:34
    Od: "Piotrek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ostatnio czytałem coś takiego:

    http://dodaj-gazu.pl/forum/forum-bmw/pierwszy-samoch
    od-bmw-750il/

    jak widać licealista i 5 litrów pojemności to też częsty przypadek

  • 34. Data: 2012-03-27 00:21:25
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-27 00:04, Piotrek pisze:
    > Ostatnio czytałem coś takiego:
    >
    > http://dodaj-gazu.pl/forum/forum-bmw/pierwszy-samoch
    od-bmw-750il/

    > jak widać licealista i 5 litrów pojemności to też częsty przypadek

    Przecież to jakiś bajkopisarz.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 35. Data: 2012-03-27 11:41:56
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > do Warszawy jest Kevin o 20

    ostatni :)
    generalnie to on jest do Gdanska wiec niektórzy moga niewiedziec :)))
    pzdr
    GL

  • 36. Data: 2012-03-27 12:56:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/03/2012 18:12, Bydlę wrote:

    > Że kiedyś pokazywano innym ich miejsce i uczono praktycznie, że akcja
    > wywołuje reakcję. Np. przed II wojną światową przed maturą goniono za
    > palenie papierosów, a po niej częstowano nimi. `Jeszcze jakieś 30 lat
    > temu uczeń z samochodem musiał być bardzo bogaty lub bardzo dobry...
    >

    > Teraz świat trochę się powywracał.
    > :-)

    Znormalniał raczej, co niektórym ofermom życiowym niestety staje kością
    w gardle. Tak samo zresztą, jak nie mogli przeżyć kobiet na
    uniwersytetach, a ksiądz z ambony grzmi o wolnych związkach, chociaż sam
    lubi podotykać siusiaki ministrantów.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 37. Data: 2012-03-27 12:57:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/03/2012 17:55, Aron wrote:
    > w USA to w liceum raz ze kazdy ma samochod, a dwa ze tez spluwe przy
    > okazji. Tak ze u nas jest drogo, ale bez broni ostrej poki co

    I jeszcze murzynów biją, ci... no... żydzi!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 38. Data: 2012-03-27 12:58:02
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/03/2012 20:38, wlasti wrote:

> [...]
    > zapłaciło...
    >
    > procent wypadków powodowanych przez 18-25 łatwo sprawdzić...

    Zestaw go z procentem 18-latków posiadających samochód, już nie wygląda
    tak jednoznacznie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 39. Data: 2012-03-27 13:26:28
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-03-25 09:34, Aron pisze:
    > http://m.lublin.gazeta.pl/lublin/1,106513,11410909,L
    icealisci_chca_parkingu__Nie_mamy_gdzie_stawiac_aut.
    html

    > I jak ma benzyna nie drozec skoro samochody uczniow nie mieszcza sie
    > na parkingu przy liceum

    No i ? Ja chodziłem do LO w latach 90tych i też się nie mieściły. Potem
    dyr rozwiązał problem i postawił zakaz wjazdu nie dot. pracowników
    szkoły a "hołota" parkowała na ulicy.

    Rafał

  • 40. Data: 2012-03-27 15:35:22
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-27 12:56:24 +0200, kamil <k...@s...com> said:

    > Znormalniał raczej, co niektórym ofermom życiowym niestety staje kością
    > w gardle

    Masz na myśli symulowanie gwałtu na koleżance, wsadzanie kosza na głowę
    nauczycielowi, ciężkie pobicie ucznia czy zarąbabie siekierą
    nauczycielki?
    Wydaje ci się, że jest normalniej?
    ;>

    --