  • 1. Data: 2012-03-25 09:34:37
    Temat: Licealisci domagaja sie parkingu
    Od: Aron <a...@g...pl>

    http://m.lublin.gazeta.pl/lublin/1,106513,11410909,L
    icealisci_chca_parkingu__Nie_mamy_gdzie_stawiac_aut.
    html

    I jak ma benzyna nie drozec skoro samochody uczniow nie mieszcza sie
    na parkingu przy liceum

  • 2. Data: 2012-03-25 10:04:24
    Temat: Re: Licealisci domagaja sie parkingu
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-03-25 09:34, Aron pisze:
> [...]
    html

    > I jak ma benzyna nie drozec skoro samochody uczniow nie mieszcza
    O co Ci chodzi?
    Część z nich ma skończone 18 lat i może jeździć.
    Jak ja jeszcze za PRL pojawiłem się pod szkołą samochodem, to szybciutko
    matematyczka udowodniła mi, że to przywilej tylko dla belfrów i dostałem
    pałę - bo tak.
    Tym tokiem myślenia chcesz podążać?
    Jacek

  • 3. Data: 2012-03-25 10:10:52
    Od: Aron <a...@g...pl>

    oczywiscie ze nie chce zakazywac, tylko pokazuje mechanizm - benzyna
    drozeje bo nawet licealistow stac na samochody, wprawdzie na razie
    tylko w miastach wojewodzkich. Jak zaczna jezdzic do liceum
    samochodami w Hrubieszowie to popyt wzrosnie i bedzie benzyna po 7 zl

    aron

  • 4. Data: 2012-03-25 10:33:45
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Uzytkownik "Aron" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > tylko w miastach wojewodzkich. Jak zaczna jezdzic do liceum
    > samochodami w Hrubieszowie to popyt wzrosnie i bedzie benzyna po 7 zl

    akurat w Hrubieszowie to nie sadze aby mieli problem z cenami paliw;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2012-03-25 10:47:22
    Temat: Odp: Licealisci domagaja sie parkingu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości grup
    icealisci_chca_parkingu__Nie_mamy_gdzie_stawiac_aut.
    html

    > O co Ci chodzi?
    > Część z nich ma skończone 18 lat i może jeździć.

    A druga część już w gimnazjum mogła mieć prawko B1 i stosowny samochód.

  • 6. Data: 2012-03-25 11:19:24
    Od: "zho" <o...@p...com>

    Uzytkownik "Aron" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci
    y.googlegroups.com...
> [...]
    html

    > I jak ma benzyna nie drozec skoro samochody uczniow nie mieszcza sie

    Ze wsi w ktorej mieszkam sa 4 autobusy z czego po 1, ktorym mozna na zajecia
    na 8:00 do pobliskiego liceum trafic i 1 ktorym mozna wrocic jak sie 15:15
    skonczy zajecia. Biada miec lekcje w innych terminach. Zapomnij o jakichs
    konsultacjach czy kolkach.
    W sumie to sie im nie dziwie ze jezdza do szkoly swoimi samochodami. W sumie
    sam tez do szkoly autkiem smigam.
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 7. Data: 2012-03-25 12:00:43
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 25.03.2012 09:34, Aron pisze:
> [...]
    html

    > I jak ma benzyna nie drozec skoro samochody uczniow nie mieszcza sie
    to nie jest kwestia drogiego paliwa tylko tanich aut

    ToMasz

  • 8. Data: 2012-03-25 13:50:32
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Uzytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisal w wiadomosci
    icealisci_chca_parkin
    > to nie jest kwestia drogiego paliwa tylko tanich aut
    > ToMasz

    Aronowi nie chodzi o parking tylko o cene paliwa.

    --
    Nigdy nie klóc sie z glupcem, ludzie moga nie dostrzec róznicy.

  • 9. Data: 2012-03-25 14:13:54
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-25 10:33, tck pisze:

    > akurat w Hrubieszowie to nie sadze aby mieli problem z cenami paliw;)

    pewnie same dizle na licealnym parkingu ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 10. Data: 2012-03-25 14:24:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Mar 2012 12:00:43 +0200, ToMasz napisał(a):
    icealisci_chca_parkingu__Nie_mamy_gdzie_stawiac_aut.
    html
    > to nie jest kwestia drogiego paliwa tylko tanich aut

    Drogie paliwo jest drozsze niz te auta. Plus inne koszta, plus parking.

    Ale to moze byc tez kwestia dojazdu - moze od poczatku mieszkali "na wsi"
    obok, moze rodzice sobie kupili "domek z ogrodkiem", no i teraz dziecko nie
    ma jak dojechac ani wrocic.

    J.