  • 21. Data: 2010-12-02 17:14:46
    Temat: Re: Logistyka tankowania 1:20 na stacji benzynowej.
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Na dystrybutorach jest napisane ze min objetosc tankowania to 2 litry

    Czasem jest, że 4 albo 5. Nie jestem pewien czy w PL, ale gdzieś to na pewno
    widziałem.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 22. Data: 2010-12-02 21:45:11
    Temat: Re: Letni ON w baku
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-12-02 13:00, Agent pisze:

    > No tak, mój błąd. Tylko że aby wstawić do garażu prawie zawsze niezbędne
    > będzie holowanie. Ja pisałem jak to zrobić na dworzu. Mi się w zeszłym
    > roku udało mimo mrozu -12. Skurczybyk chodził na paliwie z butelki a po
    > podłączeniu do zbiornka gasł. Niezbędna okazała się ingerencja w siatce
    > w zbiorniku. Były na niej jakieś smarki :) i nie mógł zassać.

    Ja mam jakąś ruską ropę, wlałem w baniak - wystawiłem na dwór, nawet nie
    zmętniała :) gościu mówił że to ruska zimowa :)

    Pozdrawiam !

  • 23. Data: 2010-12-02 21:53:17
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

> [...]

    > podłączeniu do zbiornka gasł. Niezbędna okazała się ingerencja w siatce
    > w zbiorniku. Były na niej jakieś smarki :) i nie mógł zassać.

    Na całe szczęście od 4 lat leję najtańszą z możliwych ropę i nie mam,
    nie miałem problemów z parafiną :)

    Owszem czasem jak mają być duże mrozy wleję trochę benzyny, depresator
    oczywiście też i się jeździ :)

    A jakie "samozadowolenie" jak odjeżdżasz spod bloku 12 letnim dieslem o
    niewiadomym przebiegu, a inne pojazdy, między innymi benzyniaki zostają ;)

    Pozdrawiam !

  • 24. Data: 2010-12-02 22:16:57
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-02 21:45, Czarek Daniluk pisze:

    > Ja mam jakąś ruską ropę, wlałem w baniak - wystawiłem na dwór, nawet nie
    > zmętniała :) gościu mówił że to ruska zimowa :)

    Wrzuć do porządnej zamrażarki, najlepiej razem z termometrem. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 25. Data: 2010-12-08 15:55:08
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-12-02 14:32, ąćęłńóśźż pisze:
    > Albo będzie darcie mordy że minimum 5 litrów trzeba lać.
    > A Ty chcesz 2-3 litry...

    Ja tam do skutera max 3l zawsze wlewam i jakoś nikt mordy nie drze :)

    --
    krzysiek82