  • 11. Data: 2012-05-14 21:14:07
    Temat: Re: Lepiej jednak chyba piracić ...
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-14 20:49, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Z drugiej strony, łapanów nieco niebezpieczny (wąsko i szybko). Co jeden
    > koleś udowodnił:
    > http://www.youtube.com/watch?v=ynm1kanrVOM

    Twarda ta brzoza. Ciekawe czy Clio jest mocniejsze od skrzydła TU-154M? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 12. Data: 2012-05-14 22:07:43
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> wrote in message

    > Lepiej chyba jednak piracić i przejeżdżać skrzyżowania na
    > zółtym/żółto-czerwonym. Ponieważ zatrzymywanie kończy się wjechaniem w
    > kufer. Baba tak przyładowała, że aż chłodnica z przodu z zaczepów wypadła.
    > No i ze startu w Łapanowie nici :-(
    >
    > A tak naprawdę, to najbardziej winne są pitolone gołębie ze sraczką.
    > Jedzie człowiek samochód umyć....

    Od czasu, jak ponad 20 lat temu przelecialem przez pol skrzyzowania
    maluchem, trafionym przez Nissana Patrola, ktorego kierowca myslal, ze
    "przelece" na czerwonym, patrze w lusterka przed kazdym ostrzejszym
    hamowaniem i czasem zatrzymuje sie za przejsciem. Ale na mocno zamyslone
    panie nie ma mocnych... moja byla szefowa kiedys ruszyla na czerwonym,
    demolujac samochod przed soba na 12 tys.zl (stara Corsa) przy zero!
    zadrapan na swoim aucie (Honda CRV).

    --
    Axel

  • 13. Data: 2012-05-15 10:56:38
    Od: kamil <k...@s...com>

    Bazarnik napisał:

    > Ja stosuje zasade której uczą w USA
    > na żółtym
    > pierwszy wjeżdża bez problemu
    > drugi policja przymyka oko
    > trzeci mandacik

    Trzy samochodu na żółtym? Światło zepsute, czy wszystkie jechały 100km/h
    zderzak w zderzak?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 14. Data: 2012-05-15 11:12:48
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    kamil nabazgrał(a):

    > Trzy samochodu na żółtym? Światło zepsute, czy wszystkie jechały 100km/h
    > zderzak w zderzak?

    Po 3 pasach ... kto powiedział że jeden za drugim :)

  • 15. Data: 2012-05-15 11:33:28
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-14 21:14, Czeslawek pisze:

    > Twarda ta brzoza. Ciekawe czy Clio jest mocniejsze od skrzydła TU-154M? :)

    Od brzozy nic nie jest mocniejsze. Pytanie czy kierowca się stunelował.

    A.

  • 16. Data: 2012-05-15 15:52:30
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Baba tak przyładowała, że aż chłodnica z przodu z zaczepów
    > wypadła.

    A ta chłodnica to Tobie wypadła, czy babie? :)
    Nie narzekaj, mi po takiej akcji zwrócił się koszt zakupu auta i na
    naprawę zostało:)

    grzech
    626

  • 17. Data: 2012-05-15 20:59:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@...lesie napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Rozumiem, że wg. Ciebie nie mam się normalnie (czyli bez gwałtownego
    > hamowania) zatrzymywać na czerwonym świetle, bo być może zagapiona baba
    > (sama się do tego przyznała) wjedzie mi w bagażnik ? I to tak 1-2
    > sekundy po tym jak się zatrzymałem - co najlepsze, najwyraźniej bez
    > żadnych oznak hamowania.

    nie widziałeś jej w lusterku?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 18. Data: 2012-05-15 21:18:03
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-15 20:59, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail g...@...lesie napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > nie widziałeś jej w lusterku?

    Było prawie dokładnie jak z kolesiem na motocyklu. Tyle, że ja stałem
    pierwszy.
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=m7o4VdxbOFM#t=190s

    Nawet gdybym ją widział, to nic nie mógłbym zrobić - ja stoję, a ona
    zbliża się ze znaczącą prędkością. Nie było żadnych oznak, że hamowała.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 19. Data: 2012-05-15 21:20:38
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-15 15:52, grzech wrote:

    > A ta chłodnica to Tobie wypadła, czy babie? :)

    Mi. Takiego przyśpieszenia dostał samochód :-)

    > Nie narzekaj, mi po takiej akcji zwrócił się koszt zakupu auta i na
    > naprawę zostało:)

    Zobaczymy. To jest buda z 1987, ubezpieczyciel pewnie będzie miał w
    dupie, że samochód jest sprawniejszy od większości na naszych drogach i
    duża ilość jego części jest nowa (ma mniej niż rok)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 20. Data: 2012-05-16 00:02:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Tue, 15 May 2012 21:20:38 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Zobaczymy. To jest buda z 1987, ubezpieczyciel pewnie będzie miał w
    > dupie, że samochód jest sprawniejszy od większości na naszych drogach i
    > duża ilość jego części jest nowa (ma mniej niż rok)

    Czyli nie dość że rajdowy, specjalny to jeszcze zabytek...
    Naprawisz bezgotówkowo u Steca :)