  • 31. Data: 2012-05-16 21:11:59
    Temat: Re: Lepiej jednak chyba piracić ...
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-16 16:31, Adam Płaszczyca wrote:

    > Kojarzę - kontakt od Krzyska :D

    Sprawdził się ? :-)

    > E, to bym się nie przejmował.

    Ja się nie przejmuje :-) To tylko obrazuje, jak mnie mocno pieprznięto w
    zad :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 32. Data: 2012-05-16 23:02:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 21:11:59 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik napisał(a):

    > Sprawdził się ? :-)

    Wielokrotnie :D

    --
    ___________ (R)

  • 33. Data: 2012-05-17 09:42:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > I właśnie Twoja wypowiedź jest dobitnym przykładem wypowiedzi osoby
    > która w zdarzeniach nie uczestniczyła.

    ROTFL.

    > Rozumiem, że wg. Ciebie nie mam się normalnie (czyli bez gwałtownego
    > hamowania) zatrzymywać na czerwonym świetle,

    Przed chwilą pisałeś o żółtym.

    > bo być może zagapiona baba
    > (sama się do tego przyznała) wjedzie mi w bagażnik ? I to tak 1-2
    > sekundy po tym jak się zatrzymałem - co najlepsze, najwyraźniej bez
    > żadnych oznak hamowania.

    Jak wjechała faktycznie 2 sekundy po zatrzymaniu to nie wiem po co
    trollujesz o światłach, bo nie ma to żadnego znaczenia. Po prostu się
    zagapiła i wjechałaby gdybyś się zatrzymał z dowolnego innego powodu.

    > Weź już może wróć pod swój most.

    Ty też szamałeś muchomora?

  • 34. Data: 2012-05-17 10:34:21
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-17 09:42, to wrote:
    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > ROTFL.

    Cały Twój post świadczy raczej o Twojej spieprzonej kryształowej kuli.

    > Przed chwilą pisałeś o żółtym.

    A ja myślałem, że "zółtym/żółto-czerwonym" - ponieważ gdybym jechał ze
    stałą prędkością wjechałbym na skrzyżownie najpewniej już na czerwonym -
    czyli piracąc.

    > Jak wjechała faktycznie 2 sekundy po zatrzymaniu to nie wiem po co
    > trollujesz o światłach, bo nie ma to żadnego znaczenia. Po prostu się
    > zagapiła i wjechałaby gdybyś się zatrzymał z dowolnego innego powodu.

    Cały widz w tym, że to światła zmusiły mnie do zatrzymania się, ponieważ
    gdyby nie one to jechałbym dalej - a ona w końcu przestała by się gapić
    "na niewiadomo co" albo wpieprzyła do rowu lub kogoś innego.

    > Ty też szamałeś muchomora?

    Ty najwyraźniej Cykuty ;-)

    --
    pozdrawiam,