  • 1. Data: 2010-02-19 09:45:05
    Temat: Lenovo - czy sie grzeja, czy sa glosne?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie - pytanie, jak w temacie.

  • 2. Data: 2010-02-19 09:58:41
    Temat: Re: Lenovo - czy sie grzeja, czy sa glosne?
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-02-19 10:45, Jacek pisze:
    > Witajcie - pytanie, jak w temacie.

    Sam jesteś pytan. W temacie dobrze.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 3. Data: 2010-02-19 11:23:32
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    R61: zero wentylatora, aż nie do uwierzenia :-o

    -----

  • 4. Data: 2010-02-19 11:57:43
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 10:58:41 +0100, Mich@l napisał(a):

    > Sam jesteś pytan. W temacie dobrze.

    Nie myslalem, ze w XXI w zyja jeszcze analfabeci.

  • 5. Data: 2010-02-19 12:00:13
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-02-19 12:57, Jacek pisze:

    > Nie myslalem, ze w XXI w zyja jeszcze analfabeci.

    No to się przekonałeś że żyją. Na tyle wyuczeni że potrafią zadać głupie
    pytanie.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 6. Data: 2010-02-19 12:08:21
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 13:00:13 +0100, Mich@l napisał(a):

    > No to się przekonałeś że żyją. Na tyle wyuczeni że potrafią zadać głupie
    > pytanie.

    Jak bedziesz mial cos sensownego do powiedzenia, to zadzwon.

  • 7. Data: 2010-02-19 12:22:07
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 2010-02-19 13:08, Jacek pisze:
    > Jak bedziesz mial cos sensownego do powiedzenia, to zadzwon.

    1) Pytań nie zadaje się w temacie.

    2) Określ jakie modele Cię interesują. Na pewno są modele
    Lenovo tak energooszczędne, że prawie się nie grzeją i
    nie hałasują, i low-endowe, tanie maszyny z prawie nor-
    malnymi mikroprocesorami, które będą szumiały i grzały
    stół jak piecyki. Nie spodziewasz się chyba, że ktoś ma
    doświadczenie ze *wszystkimi* modelami? Napisz zatem, co
    chciałbyś sobie kupić i jakie są opinie grupowiczach o
    tych *konkretnych* modelach Lenovo.

    3) Nie popieram takiego sposobu zwracania uwagi, jakiego
    stałeś się ofiarą w tym wątku, ale przyznaj -- sam się
    o to poniekąd prosiłeś ;)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 8. Data: 2010-02-19 12:27:57
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Witajcie - pytanie, jak w temacie.

    Lenovo X300 z C2D jest głośny, a Lenovo N200 z Celeronem się grzeje.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 9. Data: 2010-02-19 12:56:35
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 13:22:07 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

    > 1) Pytań nie zadaje się w temacie.
    Nie wiedzialem. Myslalem, ze temat moze miec forme pytajaca.

> [...]
    > doświadczenie ze *wszystkimi* modelami? Napisz zatem, co
    > chciałbyś sobie kupić i jakie są opinie grupowiczach o

    Dlatego zadalem pytanie do grupy uzytkownikow tej marki, a nie do
    uzytkownika, ktory uzywal wszystkie modele.

    > 3) Nie popieram takiego sposobu zwracania uwagi, jakiego
    > stałeś się ofiarą w tym wątku, ale przyznaj -- sam się
    > o to poniekąd prosiłeś ;)
    A co to by dalo, ze pytanie byloby zadane w tresci?
    Ktos, kto patrzy na interpunkcje automatycznie odczyta tekst w naglowku,
    jak i w tresci i go wlasciwie zinterpretuje.
    Zmienmy lepiej temat na ten mnie nurtujacy:)
    Chce corce kupic cos zimnego i cichego, a zarazem estetycznego, bo moj DV5
    grzeje sie i halasuje...

    P.S. Parametry pominalem celowo.

  • 10. Data: 2010-02-19 13:52:43
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    =Marcos= pisze:

    > Lenovo X300 z C2D jest głośny, a Lenovo N200 z Celeronem się grzeje.

    To znaczy, że na obu trzeba zainstalować SpeedSwitchXP i tpfancontrol
    i jednemu obniżyć obroty wentylatora, a drugiemu podnieść.

    T.