  • 1. Data: 2010-02-18 19:18:01
    Temat: Karta sieciowa i windows Vista Basic - problem
    Od: "Zoltar" <t...@p...onet.pl>

    witam

    Mam dziwny problem z win Vista Basic a mianowicie nie widzi mi zadnych
    dyskow sieciowych, drukarek (zadnych udzialow sieciowych). Po kazdym
    uruchomieniu windowsa zaczyma mi instalowac karte sieciową lan (nadmieniam
    iz zainstalowanie reczne najnowszego sterownika nie przyniosło zadnego
    skutku. i problem daje sie pojawia). Moze ktos mial podobny problem i
    chcialby sie podzielic swoja wiedza w usunieciu problemu. Sytuacja ta
    wystapila w laptopie Asusa , karta oparta o uklad Atheros. vindows vista ma
    wgranego sp2 oraz wszystkie uaktualnienia.

    pozdrawiam

    Zoltar

  • 2. Data: 2010-02-19 08:06:39
    Temat: Re: Karta sieciowa i windows Vista Basic - problem
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 2010-02-18 20:18, Zoltar pisze:
    > Mam dziwny problem z win Vista Basic a mianowicie nie widzi mi zadnych
    > dyskow sieciowych, drukarek (zadnych udzialow sieciowych). Po kazdym

    Spytaj na grupie o Windows Vista (czyli Windows NT 6.0):

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |