  • 11. Data: 2010-02-19 15:35:34
    Temat: Re: Lenovo - czy sie grzeja, czy sa glosne?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 14:52:43 +0100, Tomasz Finke napisał(a):

    > To znaczy, że na obu trzeba zainstalować SpeedSwitchXP i tpfancontrol
    > i jednemu obniżyć obroty wentylatora, a drugiemu podnieść.
    >
    > T.

    Ale to nie rozwiaze mojego dylamatu, bo pierszy zacznie sie grzac, a drugi
    stanie sie glosny:)

  • 12. Data: 2010-02-20 09:18:41
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Jacek pisze:

    > Ale to nie rozwiaze mojego dylamatu, bo pierszy zacznie sie grzac, a drugi
    > stanie sie glosny:)

    Ale wtedy to już będzie Twoja wina, że nie potrafisz dobrać ustawień,
    a nie Lenovo :-))

    T.

  • 13. Data: 2010-02-20 15:23:17
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 20 Feb 2010 10:18:41 +0100, Tomasz Finke napisał(a):

    > Ale wtedy to już będzie Twoja wina, że nie potrafisz dobrać ustawień,
    > a nie Lenovo :-))
    >
    > T.

    To ustaw wysoka wydajnosc i powiedz mi, jaki laptop nie wlaczy wentylatora.

  • 14. Data: 2010-02-20 15:26:14
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    > Ale wtedy to już będzie Twoja wina, że nie potrafisz dobrać ustawień,
    > a nie Lenovo :-))
    >
    > T.

    Trzeba byc kretynem, zeby ustawic wykorzystanie procka na calosc i wylaczyc
    wentylator, bo do tego zmierzasz.

  • 15. Data: 2010-02-20 21:57:50
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Jacek pisze:

    > Trzeba byc kretynem, zeby ustawic wykorzystanie procka na calosc i wylaczyc
    > wentylator, bo do tego zmierzasz.

    Przy takim poziomie logicznego wnioskowania ciężko będzie Ci
    korzystać z Usenetu.

    T.

  • 16. Data: 2010-02-21 00:22:19
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Od roku uzywam ThinkPad-a T500. Nie sprawia problemow (grzeje sie tylko
    zasilacz).
    "laptop który nie grzeje ;)" na pl.comp.pecet:
    http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_f
    rm/thread/f42d691b051ba011
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 17. Data: 2010-02-21 02:47:23
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > To ustaw wysoka wydajnosc i powiedz mi, jaki laptop nie wlaczy
    > wentylatora.

    chyba nie zrozumiales T.

  • 18. Data: 2010-02-21 02:53:54
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Trzeba byc kretynem,

    o ironio...

  • 19. Data: 2010-02-21 05:23:52
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 21 Feb 2010 03:47:23 +0100, Q napisał(a):

    > chyba nie zrozumiales T.

    Zrozumialem Tomka tak:

    =Marcos= pisze:

> [...]

    To znaczy, że na obu trzeba zainstalować SpeedSwitchXP i tpfancontrol
    i jednemu obniżyć obroty wentylatora, a drugiemu podnieść.

    I co to da?
    Ja szukam laptopa, ktory sie nie grzeje i jest cichy - jednoczesnie.
    Jezeli cichemu, ale grzejacemu sie podkrece wentylator, to stanie sie
    glosny.
    Jezeli glosnemu, ale zimnemu obnize obroty, to stanie sie goracy.
    I to ma byc rozwiazanie problemu?

  • 20. Data: 2010-02-21 05:26:04
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 20 Feb 2010 22:57:50 +0100, Tomasz Finke napisał(a):

    > Przy takim poziomie logicznego wnioskowania ciężko będzie Ci
    > korzystać z Usenetu.
    >
    > T.

    Odpowiedzialem wyzej.
    Za slowo kretyn przepraszam, wymknelo sie;)
    Chodzi o to, ze nic nie da obnizenie obrotow wentylatora 'glosnemu', bo
    stanie sie goracy i nic nie da podwyzszenie obrotow goracemu, bo stanie sie
    glosny.