  • 31. Data: 2009-04-07 22:12:36
    Temat: Re: Lekkie NTG - Jaki laptop?
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <HaQCl.8$fS1.3@newsfe18.ams2>,
    see_you nabazgrał:
    > A wiele rzeczy, ktora sa w tym laptopie, grafikowi bylyby zupelnie zbedne
    > dlatego cena moglaby byc nawet nizsza niz te 7000zl.

    No tak, nie zostaje nam nic innego, niż uwierzyć w spisek producentów... :)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 32. Data: 2009-04-07 23:09:40
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    <l...@l...localdomain> wrote in message
    >W poście <s...@l...localdomain>,
    > l...@l...localdomain nabazgrał:
    >
    > No dobra, nie wziąłem pod uwagę ostatnich zawirowań na rynku.
    > Laptop dla niszy grafików będzie gdzieś w okolicach Thinkpada
    > serii W. Nie będzie to raczej cena poziomu najniższego modelu
    > z rodziny, więc licz 17500-25000zł + cena lepszej matrycy.

    Niepotrzebnie myslisz zastapic komputer stacjonarny
    z oprzyrzadowanem, laptopem,
    to bezsensowne mnozenie kosztow.
    Spojrz na najwyzsza polke Della - np. ten za 7000 zl:
    http://tinyurl.com/c9osn9
    odejmij za ta matryce ktora tam jest i dodaj za dobra matryce.
    Cena nie przekroczy 10000zl a to jest 17 cali,
    taka sama moc i rozdzielczosc uzyskasz taniej z matryca 15,4 cala.

  • 33. Data: 2009-04-08 14:39:07
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

> [...]
    > see_you nabazgrał:
    >
    > No tak, nie zostaje nam nic innego, niż uwierzyć w spisek producentów...

    "Dymaja nas ile wlezie"...
    see_you

  • 34. Data: 2009-04-08 21:37:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:

    > Hmmm, myślałem o tym, chętnie poznam ten program :)

    KeyTweak

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 35. Data: 2009-04-08 21:40:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nazgul pisze:
    > Zwieksz budżet i weź MacBooka

    Bądź makperson :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /boję się radonu bo nie ma zapachu, smaku i rozumu/

  • 36. Data: 2009-04-08 23:07:04
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > KeyTweak

    Dzięki, zaraz wypróbuję :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 37. Data: 2009-04-08 23:44:48
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Bądź makperson :)

    I koniecznie frytki do tego ; )

    adam

  • 38. Data: 2009-04-08 23:53:42
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > KeyTweak

    No i działa, całkiem fajnie :)
    Dzięki - zobaczymy czy zdążyłem przyrosnąć do innego układu klawiatury :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 39. Data: 2009-04-09 22:41:25
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" napisał
    > Jeśłi może być używany, to poleasingowy IBM Thinkpad T42 z 15" matrycą IPS
    > (model ten występował zarówno z matrycami IPS jak i TN - należy szukać
    > matrycy 15" o rozdzielczości 1400x1050 lub 1600x1200).

    Postanowiłem wreszcie uporządkować sobie informacje na temat tych matryc w
    IBMach i znalazłem taką oto ściągawkę. Myślę, że może się przydać.
    http://www.thinkwiki.org/wiki/Flexview#Flexview_.28I
    PS.29

    adam

  • 40. Data: 2009-04-14 22:30:11
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Jeszcze odgrzeję tego kotleta...

    A jak jest wybór laptopa z podświetleniem LED lub CCFL to który lepiej się
    sprawdzi w foto-zastosowaniach ?

    adam