  • 41. Data: 2009-04-15 21:23:25
    Temat: Re: Lekkie NTG - Jaki laptop?
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "adam" <j...@o...maile.com>
    > Jeszcze odgrzeję tego kotleta...
    > A jak jest wybór laptopa z podświetleniem LED lub CCFL to który lepiej się
    > sprawdzi w foto-zastosowaniach ?

    Jak twierdza producenci laptopow - RGB LED, nie - WLED,
    te sa ponoc znaczaco gorsze od CCFL.
    Ja mam 2CCFL WUXGA i da sie z nim zyc.
    --
    see_you

  • 42. Data: 2009-04-16 11:40:47
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "see_you" napisał

    > Jak twierdza producenci laptopow - RGB LED, nie - WLED,
    > te sa ponoc znaczaco gorsze od CCFL.
    > Ja mam 2CCFL WUXGA i da sie z nim zyc.

    O masz...
    To teraz ciekawe - Dellowe Premium LED to który to LED ?

    adam

  • 43. Data: 2009-04-16 14:33:58
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "adam" <j...@o...maile.com> wrote in message

    > O masz...
    > To teraz ciekawe - Dellowe Premium LED to który to LED ?

    Moze to bedzie interesujace...
    http://forums.dpreview.com/forums/readflat.asp?forum
    =1004&message=30464821&changemode=1

  • 44. Data: 2009-04-16 14:35:21
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "adam" <j...@o...maile.com>

    > O masz...
    > To teraz ciekawe - Dellowe Premium LED to który to LED ?

    Nie mam pojecia.
    Faktem jest, ze Precision i Studio mozesz kupic z RGB LED,
    inne - nie wiem.
    Jeszcze HP i Sony daje takie matryce, ale przed zakupem
    trzeba dwa razy sprawdzac, bo wszyscy lubia opowiadac bajki.
    Osobiscie doradzam zakup rocznego sprzetu, bo nowy ma
    mocno zawyzone ceny.
    Roczny sprzet mozesz nawet wyrwac za polowe ceny producenta,
    zwlaszcza jesli juz wszedl kolejny model z nieco
    lepszymi parametrami.
    W googlach znajdziesz troche info o tych matrycach.
    --
    see_you

  • 45. Data: 2009-04-16 15:11:35
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "see_you" napisał

    > Moze to bedzie interesujace...
    > http://forums.dpreview.com/forums/readflat.asp?forum
    =1004&message=30464821&changemode=1

    Dzięki!
    Jezu, że ja nie pomyślałem żeby wpaść tam.
    Kombinuję sam jak koń pod górę i przegryzam się przez opinie poszukujących
    głównie gaming ability ; )
    A tu gość ma wypisz wymaluj potrzeby i wątpliwości jak moje : )

> [...]
    > mocno zawyzone ceny.
    > Roczny sprzet mozesz nawet wyrwac za polowe ceny producenta,
    > zwlaszcza jesli juz wszedl kolejny model z nieco

    Właśnie też tak zaczynam myśleć.
    Zwłaszcza, że zatrzymałem się na etapie P4 i PM i dla mnie wszystko to
    bedzie rakieta ; )

    adam

  • 46. Data: 2009-04-16 15:54:32
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    > Właśnie też tak zaczynam myśleć.
    > Zwłaszcza, że zatrzymałem się na etapie P4 i PM i dla mnie wszystko to
    > bedzie rakieta ; )

    Wczesniej tez nie moglem sie rozstac z PM 1,86GHz, bo chodzilo to
    calkiem przyzwoicie - choc bez pospiechu..., teraz mam dual core
    2,5Ghz i szczegolnie na XP64 naprawde czuc ze ma kopa.

    Gdybys kupowal Della, pros o "service tag" - na witrynie Della
    sprawdzisz sobie warunki gwarancji i konfiguracje tego egzemplarza
    przy wyjsciu z fabryki.
    --
    see_you

  • 47. Data: 2009-04-16 21:46:48
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "see_you" napisał

> [...]
    >
    > Gdybys kupowal Della, pros o "service tag" - na witrynie Della
    > sprawdzisz sobie warunki gwarancji i konfiguracje tego egzemplarza

    Właśnie widzę, że wielu sprzedawców podaje ten numer.
    Dzięki.

    adam