  • Data: 2009-12-09 18:03:42
    Temat: Re: Leica M9, polski test
    Od: "Lol" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "photoPex" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hfohm3$a50$1@inews.gazeta.pl...
    > Polskiego testu Leica ciąg dalszy.
    >
    > Portret rodzinny w naturalnym świetle.
    > http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/laica-m
    9-tak-juz-na-koniec-wciaz-tego.html

    > Krótki niebezpieczny reportaż na ISO800. Aparat doskonale sprawdza się
    > podczas
    > robienia niebezpiecznych zdjęć.
    > http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/leica-m
    9-dalszy-ciag-tego-samego-dnia.html

    > Niedługo otwarcie najlepszego sklepu foto w Polsce.
    > http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/leica-m
    9-wiaz-ten-sam-dzien.html

    > Śmietanka polskiej fotografii.
    > http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/leic-m9
    -khikjij.html

    > I jeszcze jeden nastrojowy portret.
    > http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/leica-m
    9-dzien-nastepny.html

    No dobrze przemyślałem to - kupię tę Lejkę w tym najlepszym sklepie foto w
    Polsce. Przekonało mnie do tego to, że aparat doskonale sprawdza się podczas
    robienia niebezpiecznych zdjęć w szkolnej bibliotece. Mam nadzieję, że
    dzięki temu zakupowi dołączę wkrótce do śmietanki polskiej fotografii i będę
    mógł robić nowatorskie zdjęcia, jakże inne od dzisiejszych, typowych kadrów,
    oczywiście w miejscach dostępnych tylko dla zawodowych fotografików.

    --
    Lol