  • Data: 2010-03-17 16:39:41
    Temat: Re: Leica M9
    Od: "Polon" <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I już tu można skończyć, to nie jest aparat dla Ciebie:)

    Jakbys jednak zechcial wspomniec cos o zaletach tego aparatu...

    > 2 klatki na sekunde? Kurde w moim starym analogowym dalmierzu z ręcznym
    > przewijaniem filmu, miałem ok. 1kl na 15s. Więc wynik uznaje za
    > fenomenalny.

    No to gratuluje malych wymagan.

    2 klatki na sekunde to wynik Twoim zdaniem fenomenalny... :-)

    Byles moze w spiaczce przez ostatnie 10 lat?

    > Ten problem jest czysto teoretyczny:)

    Posiadanie zony, ktora tez chce pstrykac fotki na wycieczce, na zasadzie raz
    ty raz ja na fotce nie wydaje mi sie takie malo prawdopodobne.

    > Dalmierz i live view? Kpisz? A tak nawiasem, wyobrażasz sobie Japończyka z
    > Leica za ponad 20kPLN robiącego zdjęcie na zombie?

    Na zombie?
    A co to za sposob?

    > Teraz już bez znaku zapytania: kpisz!

    Wymaganie AF to kpina Twoim zdaniem?

    > W jakiej sytuacji potrzebujesz więcej?

    Dla Ciebie 2 klatki na sekunde to fenomenalny wynik.
    Nie potrzebujesz tez mniej niz 1/180s.

    Moze Ty malarzem jestes a nie fotografem?

    Uzywasz jeszcze Smieny?

    Jak nie masz zadnych wymagan to moze w ogole nie bierz udzialu w tej
    dyskusji...

    > Nie zapominaj o tym, że dzięki temu korpusowi masz dostęp do najlepszej na
    > świecie optyki. Tylko to powinno wystarczyć.

    A w czymze ta optyka jest lepsza niz optyka Canona czy Nikona?
    Pewnie nawet nie wiesz, ze max ogniskowa obiektywow dla M9 to jakies 135mm?

    > A jeśli tak bardzo zależy Ci na cyferkach to kup sobie dowolny kompakt
    > samsunga. Tam wszystko będzie najlepsze.

    A ja proponuje Ci fotografie otworkowa.
    Idealny sprzet na kazda okazje!

    Polon