  • Data: 2010-03-17 18:32:32
    Temat: Re: Legenda Canona - obecnie mit czy coś na rzeczy
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces de Fresz <d...@N...pl> zwrócił błąd:

    > A tam niewyobrażalne. Każda komórka matrycy działająca jako
    > spektofotometr plus indywidualny profil dla każdego osobnika tworzony
    > na podstawie serii testów, wdrożony jako kolejna warstwa systemu CM
    > plus ultraszerokogamutowy monitor LED (nie podświetlany LEDami). Nawet
    > dziś byłoby to wykonalne, ale byłoby wielkości przeciętnej
    > półciężarówki i kosztowało miliony.

    Wiesz, właśnie tak to sobie mniej więcej wyobraziłem :) Ale nie
    wyobrażam sobie że ktokolwiek to zrobi w praktyce. Myślę że szybciej by
    było (lub będzie) jakiś interfejs do mózgu zamiast tych LEDów, natomiast
    spektrofotometr pewnie trzeba będzie zastosować.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8