-
Data: 2011-02-21 14:41:58
Temat: Re: Leganza - czy to koniec ?
Od: "Alexy" <a...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik " Michał" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ijs9lo$aq9$1@inews.gazeta.pl...
> Jakie to są auta ? jakieś modele ? (i czy vel satis się do
> nich zalicza lub phaeton lub bmw e65) ?
Jak takie znajdziesz to ujawnij mi tę tajemnicę jaki to model i jaka marka
:)
>> Takiego katowania, do jakiego się tu przyznałeś nie wytrzyma żadne auto.
>> Jak widać jesteś z tych, którzy potrafią nawet zepsuć stalową kulkę z
>> łożyska :D
>>
>
> Jak to nie ? :) Safrane wytrzymuje :)
> Wciąż nim jeżdżę dzień w dzień :)
To po co zmieniasz ?
> Tylko teraz mi pali 21 l/100 bo zima (ślisko).
> Ale już się popsuło od tego czasu: kilka elementów zawieszenia
> chyba przedni stabilizator, klocki, tarcze, jakaś rurka do wymiany była,
> wiatrak klimatronika i kabel obu wiatraków chłodnicy.
Auta się naprawia i jeżdżą o ile nie są zgnite.
Kolego, jeżeli Ty uważasz stabilizator, klocki, tarcze za elementy popsute
to czego Ty oczekujesz od samochodu ?
W tej sytuacji powienieneś kupować tylko i wyłącznie nowe z salonu i jeździć
nimi nie dłużej jak 2-3 lata, bo po tym okresie przejeżdża się mniej-więcej
tyle kilometrów, które zmusza do tego typu wymian. Nie piszę "napraw", bo to
nie są naprawy lecz wymiana zużytych elementów, które zużywają się podczas
eksploatacji i to w każdym bez wyjątku samochodzie. To są wymiany
eksploatacyjne.
Jezeli auto zaczęło palić dużo więcej to trzeba się zastanowić jaka jest
tego przyczyna. Może po prostu uszkodzony jest wąż powrotu paliwa i
nazwyczajniej paliwo Ci ucieka. Może coś trzeba wyregulować.
Piszesz jakaś rurka, wiatrak, przewody - ileż te naprawy kosztują ?
Pamiętaj, że lepsze jest auto stare, którym jeździsz od długiego czasu i
dokładnie wiesz czym jeździsz niż kupowanie od ludzi starych aut niewiadomo
jak eksploatowanych, choćby nawet sprzedawcy zapewniali, że jest "igiełka".
Problem polega w tym, że dla jednego jest "igiełka" jak już tylko jeżdzi, a
dla innego "igiełka" jeżeli wszystkie naprawy i wymiany były robione na
bierząco i bez odwlekania.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.02.11 15:04 J.F.
- 21.02.11 15:46 Jotte
- 21.02.11 22:51 DoQ
- 22.02.11 01:24 Michał
- 22.02.11 01:35 Waldek Godel
- 22.02.11 02:39 Michał
- 22.02.11 11:23 Waldek Godel
- 22.02.11 16:12 jerzu
- 22.02.11 17:22 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS