eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLeganza - czy to koniec ?Re: Leganza - czy to koniec ?
  • Data: 2011-02-22 01:24:50
    Temat: Re: Leganza - czy to koniec ?
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > Jakie to są auta ? jakieś modele ? (i czy vel satis się do
    > > nich zalicza lub phaeton lub bmw e65) ?
    >
    > Jak takie znajdziesz to ujawnij mi tę tajemnicę jaki to model i jaka marka
    > :)

    Na razie za trwałe mogę uznać safrane i lancie k. odporne na braki
    oleju itp...

    > >> Takiego katowania, do jakiego się tu przyznałeś nie wytrzyma żadne auto.
    > >> Jak widać jesteś z tych, którzy potrafią nawet zepsuć stalową kulkę z
    > >> łożyska :D
    > >>
    > >
    > > Jak to nie ? :) Safrane wytrzymuje :)
    > > Wciąż nim jeżdżę dzień w dzień :)
    >
    > To po co zmieniasz ?

    Bo ma 14 lat auto. A na dodatek kupiłem zły model i nie ma pamięci
    foteli nawigacji, ma mały silnik itp... ale spoko jeszcze nie zmieniam ;)

    a temat leganzy to nie zmian na Safrane->Leganza bo tak się nie robi :)
    Leganza jest ok jak safrane u mechanika stoi i czeka na części.

    > > Tylko teraz mi pali 21 l/100 bo zima (ślisko).
    > > Ale już się popsuło od tego czasu: kilka elementów zawieszenia
    > > chyba przedni stabilizator, klocki, tarcze, jakaś rurka do wymiany była,
    > > wiatrak klimatronika i kabel obu wiatraków chłodnicy.
    >
    > Auta się naprawia i jeżdżą o ile nie są zgnite.
    > Kolego, jeżeli Ty uważasz stabilizator, klocki, tarcze za elementy popsute
    > to czego Ty oczekujesz od samochodu ?
    > W tej sytuacji powienieneś kupować tylko i wyłącznie nowe z salonu i
    jeździć
    > nimi nie dłużej jak 2-3 lata, bo po tym okresie przejeżdża się mniej-więcej
    > tyle kilometrów, które zmusza do tego typu wymian. Nie piszę "napraw", bo
    to
    > nie są naprawy lecz wymiana zużytych elementów, które zużywają się podczas
    > eksploatacji i to w każdym bez wyjątku samochodzie. To są wymiany
    > eksploatacyjne.
    > Jezeli auto zaczęło palić dużo więcej to trzeba się zastanowić jaka jest
    > tego przyczyna. Może po prostu uszkodzony jest wąż powrotu paliwa i
    > nazwyczajniej paliwo Ci ucieka. Może coś trzeba wyregulować.
    > Piszesz jakaś rurka, wiatrak, przewody - ileż te naprawy kosztują ?
    > Pamiętaj, że lepsze jest auto stare, którym jeździsz od długiego czasu i
    > dokładnie wiesz czym jeździsz niż kupowanie od ludzi starych aut niewiadomo
    > jak eksploatowanych, choćby nawet sprzedawcy zapewniali, że jest "igiełka".
    > Problem polega w tym, że dla jednego jest "igiełka" jak już tylko jeżdzi, a
    > dla innego "igiełka" jeżeli wszystkie naprawy i wymiany były robione na
    > bierząco i bez odwlekania.
    >

    Ale rurka się popsuła i płyn zaczął wyciekać...
    rurka kosztowała z 30..50pln raczej nie więcej, wiatrak chyba
    z 0.5k czy jakoś tak.

    auto nie pali więcej pali około 7...24l/100km zależnie
    od prędkości, tylko korki są to w korku pali.


    Safrane to Safrane będzie trwało aż do wymiany na coś nowszego chyba
    że mi odbije i kupie jeszcze starsze Safrane 4x4 hydro classic ;)

    a Leganza mnie już wkurzyła że nie jeździ ZNOWU.

    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: