-
Data: 2011-02-22 01:24:50
Temat: Re: Leganza - czy to koniec ?
Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> > Jakie to są auta ? jakieś modele ? (i czy vel satis się do
> > nich zalicza lub phaeton lub bmw e65) ?
>
> Jak takie znajdziesz to ujawnij mi tę tajemnicę jaki to model i jaka marka
> :)
Na razie za trwałe mogę uznać safrane i lancie k. odporne na braki
oleju itp...
> >> Takiego katowania, do jakiego się tu przyznałeś nie wytrzyma żadne auto.
> >> Jak widać jesteś z tych, którzy potrafią nawet zepsuć stalową kulkę z
> >> łożyska :D
> >>
> >
> > Jak to nie ? :) Safrane wytrzymuje :)
> > Wciąż nim jeżdżę dzień w dzień :)
>
> To po co zmieniasz ?
Bo ma 14 lat auto. A na dodatek kupiłem zły model i nie ma pamięci
foteli nawigacji, ma mały silnik itp... ale spoko jeszcze nie zmieniam ;)
a temat leganzy to nie zmian na Safrane->Leganza bo tak się nie robi :)
Leganza jest ok jak safrane u mechanika stoi i czeka na części.
> > Tylko teraz mi pali 21 l/100 bo zima (ślisko).
> > Ale już się popsuło od tego czasu: kilka elementów zawieszenia
> > chyba przedni stabilizator, klocki, tarcze, jakaś rurka do wymiany była,
> > wiatrak klimatronika i kabel obu wiatraków chłodnicy.
>
> Auta się naprawia i jeżdżą o ile nie są zgnite.
> Kolego, jeżeli Ty uważasz stabilizator, klocki, tarcze za elementy popsute
> to czego Ty oczekujesz od samochodu ?
> W tej sytuacji powienieneś kupować tylko i wyłącznie nowe z salonu i
jeździć
> nimi nie dłużej jak 2-3 lata, bo po tym okresie przejeżdża się mniej-więcej
> tyle kilometrów, które zmusza do tego typu wymian. Nie piszę "napraw", bo
to
> nie są naprawy lecz wymiana zużytych elementów, które zużywają się podczas
> eksploatacji i to w każdym bez wyjątku samochodzie. To są wymiany
> eksploatacyjne.
> Jezeli auto zaczęło palić dużo więcej to trzeba się zastanowić jaka jest
> tego przyczyna. Może po prostu uszkodzony jest wąż powrotu paliwa i
> nazwyczajniej paliwo Ci ucieka. Może coś trzeba wyregulować.
> Piszesz jakaś rurka, wiatrak, przewody - ileż te naprawy kosztują ?
> Pamiętaj, że lepsze jest auto stare, którym jeździsz od długiego czasu i
> dokładnie wiesz czym jeździsz niż kupowanie od ludzi starych aut niewiadomo
> jak eksploatowanych, choćby nawet sprzedawcy zapewniali, że jest "igiełka".
> Problem polega w tym, że dla jednego jest "igiełka" jak już tylko jeżdzi, a
> dla innego "igiełka" jeżeli wszystkie naprawy i wymiany były robione na
> bierząco i bez odwlekania.
>
Ale rurka się popsuła i płyn zaczął wyciekać...
rurka kosztowała z 30..50pln raczej nie więcej, wiatrak chyba
z 0.5k czy jakoś tak.
auto nie pali więcej pali około 7...24l/100km zależnie
od prędkości, tylko korki są to w korku pali.
Safrane to Safrane będzie trwało aż do wymiany na coś nowszego chyba
że mi odbije i kupie jeszcze starsze Safrane 4x4 hydro classic ;)
a Leganza mnie już wkurzyła że nie jeździ ZNOWU.
pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 22.02.11 01:35 Waldek Godel
- 22.02.11 02:39 Michał
- 22.02.11 11:23 Waldek Godel
- 22.02.11 16:12 jerzu
- 22.02.11 17:22 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS