  • Data: 2016-02-18 19:14:05
    Temat: Re: Ledy "same" swiecą- chyba już było;)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:71ca343c-b305-444d-a25d-eb4c98598474@googlegrou
    ps.com...

    > Ludziska za sprzet do dzwonienia zwany iPhon po kilka tysięcy złotych
    > płacą a można sprzęt z tą samą funkcjonalnością za równowartość 15 zł
    > kupić
    > http://www.tvp.info/24074724/brzydki-ale-tani-indie-
    wypuscily-smartfona-za-15-zl

    Kupie za rupie! :)
    No, jeśli nawet biedni sobie pozwola, to czyż nie o to chodzi, że będą
    chociaż te nędzne grosiny, ale płacić?
    Tylko, żeby się jakichś oszustów nie namnożyło, że "taniej podzwonisz", a
    wydymają na więcej kasy, niż w całej wiosce...

    A skoro-m przy pamięci, to czy ktoś wie może, czy do urządzenia Arirang 1201
    też się ktoś dorzucał? :) W każdym razie, kupić chcę i szpanować chcę :))

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.