  • Data: 2014-03-08 11:57:38
    Temat: Re: Led-owe lampy uliczne
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello WOJO,

    Saturday, March 8, 2014, 11:10:00 AM, you wrote:

    > Może czas najwyższy zacząć projektować kompletne rozwiązanie?
    > Samemu dobierać najtrwalsze elementy, samemu wykonywać obliczenia
    > radiatorów.

    I co mam z tym niby zrobić? Nie ma na to kupców. Poza tym - klienci
    dostają dane. A i tak robią po swojemu.

    > Jeżeli jeszcze cena będzie realna, to myślę, że sporo będzie możliwości
    > sprzedaży, bo sam wolę wydać 2,3x więcej, jeżeli będzie to bezobsługowe.

    Rynek nie zapłaci 2x więcej za dobrą lampę. Zawsze wybierze tanią. Tym
    bardziej, że koszt elementów w cenie całości to mały ułamek. A i tak
    producent ,,oszczędza" na elementach, bo tylko w ten sposób może
    zmniejszyć swoje koszty.

    --
    Best regards,
    RoMan