  • Data: 2014-03-08 11:10:00
    Temat: Re: Led-owe lampy uliczne
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie znam cen zasilaczy - nie produkuję ich. Proponuję rozwiązania i
    > projektuję transformatory do nich. Klient dostaje propozycję
    > rozwiązania i możliwość zakupu elementów indukcyjnych. A potem wtyka
    > do tego najtańsze elektrolity, za małe radiatory i narzeka, że
    > awaryjne :(
    Może czas najwyższy zacząć projektować kompletne rozwiązanie?
    Samemu dobierać najtrwalsze elementy, samemu wykonywać obliczenia
    radiatorów.
    Jeżeli jeszcze cena będzie realna, to myślę, że sporo będzie możliwości
    sprzedaży, bo sam wolę wydać 2,3x więcej, jeżeli będzie to bezobsługowe.
    Pozdrawiam.
    WOJO