  • Data: 2019-07-01 10:50:27
    Temat: Re: Leasing - szkoda z OC sprawcy i problem VAT
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zastrzeżeń a ja jako poszkodowany i tak muszę dopłacić do naprawy...
    > Kiedyś miałem identyczną sytuację - sprawca miał OC w Warcie i tamci bez
    > problemu wypłacili 50% VAT'u.
    > Naiwy myślałem, że tak jest wszędzie.

    z interriskiem miałem też przejścia i w końcu nie odzyskałem
    odszkodowania, bo nie stać mnie było w tamtym okresie na pójście do sądu
    (szkoda na kilka kpln).

    Normalnie jest tak, że jak masz DG to odzyskać musisz dokładnie tyle by
    wyjść na zero.
    Jak masz prawo do 50% to piszesz im, że masz prawo tylko tyle odliczyć i
    mają ci oddać resztę.

    Ciekawostka: miałem dzwona samochodem rodzinnym (a mam dg) którego nie
    używam w dg. Jak się dopatrzyli, że prowadzę dg to też odmówili wypłaty
    VATu serwisowi bo prowadzę dg. Zażądali oświadczenia i potwierdzenia z
    biura rachunkowego(!), że ten samochód nie widnieje na środkach trwałych
    ani nie jest wpisany do użytku w dg....