-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: Marek <f...@f...com>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Latająca butla
Date: Mon, 03 Apr 2017 08:53:40 +0200
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
In-Reply-To: <obrtu5$13v$1@node2.news.atman.pl>
References: <a...@n...neostrada.pl>
<9397ms8hxtv9.aku70q341e8h$.dlg@40tude.net>
<a...@n...neostrada.pl>
<obrtu5$13v$1@node2.news.atman.pl>
Message-ID: <a...@n...neostrada.pl>
User-Agent: Groundhog 2.06 Newsreader for Android.
Lines: 28
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.22.182
X-Trace: 1491202426 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 646 83.27.22.182:46897
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:38283
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 3 Apr 2017 00:28:21 +0200, bartekltg <b...@g...com>
wrote:
> Latanie jest _znacznie_ prostsze.
Bardzo prosze nie pisać bzdur, bo jeszcze młodzież jest w stanie to
uwierzyć. Od razu widać, że nigdy prawdziwym modelem nie latałeś.
Przez te cholerne drony teraz wszystkim się
wydaje, że to takie proste bo to "samo lata". A to jest mega trudne,
bo
1.Nie można się zatrzymać i poczekać bez ciągłego zużycia energii,
Samochod może.
2. trzeba walczyc z wiatrem, byle podmuch zmienia kompletnie warunki
latania lub wręcz je uniemożliwa. Dla samochodu nie ma to znaczenia.
3. trzeba umieć orientować się w przestrzeni bez punktów odniesienia
4. Trzeba uważać na latające drapieżniki, które chętnie atakują
niewielkie modele (osobiscie mialem przypadek z jastrzębiem, model
oczywiscie zbiszczony).Wymieň przynajmniej dwa drapieżniki, które
atakują samochody.
5. Każda awaria w powietrzu prawie jest jednoznaczna ze zniszczeniem
modelu. Bardzo rzadko daje się awaryjnie wylądować bez poważnych
uszkodzeń albo w modelu albo w miejscu przyziemienia. Samochod
przyziemia jakby bezpieczniej.
6. Trzeba uważać na przeszkody, które normalnie na drodze nie
występują a których nie widać w powietrzu np. linil enegetyczne.
--
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.17 09:41 Marek
- 03.04.17 09:56 Marek
- 03.04.17 11:55 bartekltg
- 03.04.17 12:04 Jarosław Sokołowski
- 03.04.17 12:05 bartekltg
- 03.04.17 12:25 Konrad Anikiel
- 03.04.17 12:43 Konrad Anikiel
- 03.04.17 12:46 Krzysztof Gajdemski
- 03.04.17 12:46 Konrad Anikiel
- 03.04.17 13:11 bartekltg
- 03.04.17 14:40 WM
- 03.04.17 15:12 bartekltg
- 03.04.17 16:03 Konrad Anikiel
- 03.04.17 16:42 bartekltg
- 03.04.17 16:45 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie