  • Data: 2020-12-04 11:20:12
    Temat: Re: Laserówka do PCB
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/12/2020 11:08, Arnold Ziffel wrote:
    > Plastiku tzn.?

    Toneru.

    Im starsza drukarka tym mniej kombinowania nad grubością toneru. Duże
    płaszczyzny są ładnie wypełnone. W przypadku jakiejś nowszej mam w kółko
    do czynienia z "optymalizacją" której nie można wyłaczyć i powoduje ona
    dziury podczas trawienia na dużych powierzchniach. Czasami pomaga
    spulchnianie acetonem po drukowaniu, ale nie zawsze.

    > Próbowałem, pomaga tylko na chwilę, potem jest to samo. Przez jakiś czas
    > radziłem sobie naklejając taśmę malarską na górze kartki, ale to też już
    > przestało działać, poza tym mam już trochę dosyć takiej kombinatoryki.

    To jeszcze zdrap papierem ściernym. U mnie tak chodzi już od roku jakiś
    stary HP. Ciegnie kartki jak nowy.

    Jak popsujesz po tej radziem to nie moja wina :P Na swoją dopowiedzialność.