  • Data: 2020-12-04 14:50:52
    Temat: Re: Laserówka do PCB
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Arnold Ziffel <a...@h...invalid> wrote:

    > Tu może być trudno, bo to jest taki pół-wałek. Drukarka zaczyna kręcić
    > wałkami, żeby pozbyć się ewentualnie zakleszczonej kartki, a w pewnym
    > momencie elektromagnes zwalnia blokadę i pół-wałek robi pełny obrót
    > (reszta wałków dalej się kręci).

    I jeszcze, jak ja to czyściłem... odpalałem ksero (bo można bez komputera)
    i w momencie, gdy pół-wałek zaczynał robić obrót, wyłączałem drukarkę. Po
    paru próbach udawało się to zrobić w odpowiednim momencie, pół-wałek
    zostawał w miejscu i dało się go przetrzeć izopropanolem. Niestety bez
    efektu :(

    --
    Lekarz do pacjenta, który wychodzi ze szpitala:
    - Ze względu na płuca proszę uprawiać mało sportu. Ze względu na wątrobę