  • Data: 2017-04-17 13:21:30
    Temat: Re: Laserowe lutowanie
    Od: "V.L.Pinkley" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Piotr Wyderski napisał:

    > Ciekawostka, ale ja czekam, aż ktoś wymyśli małą i bezpieczną
    > dla elementów zgrzewarkę. Możliwość rozlutowania płytki jest
    > coraz mniej potrzebna, a eliminacja cyny usunie sporo problemów.

    Gdzie niby taka zgrzewarka może znaleźć zastosowanie poza
    produkcją lamp czy łączeniem baterii?

    Niby da się łączyć THT na pająka zgrzewarką, ale tak właściwie po co?

    Tu jest na pająka:
    https://youtu.be/72P_bnycJ5g?t=16m58s

    Ale to bardzo pracochłonne jest, ktoś musi za to zapłacić.

    OT.
    http://ww1.sinaimg.cn/mw690/612edf3ajw1eaa8piwvwoj20
    hh0c176r.jpg