  • Data: 2009-04-19 14:57:41
    Temat: Re: Laptopa chciałęm kupić....
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości
    news:gsauak$kok$1@news.wp.pl...
> [...]

    Ja mam np. kartę I/O (24 druty), kartę TV i taką kartę własnej produkcji do
    pracy z urządzeniem karograficznym.

> [...]
    > jak na polskie warunki. A to samo na LPT z 10-20 zł.
    >
    > Poza tym na przykład szybkie karty PCI / PCI Express z przetwornikami
    > (a'la oscyloskop). Porównaj sobie, ile próbek na sekundę on-line
    > przepchniesz przez PCI Express x4, a ile przez biedne USB 2.0. Dopiero
    > USB 3.0 conieco zmieni (do 4,8Gbps) ale daleko temu jeszcze do magistral
    > wewnątrz peceta.
    >
    > --
    > Adam Dybkowski
    > http://dybkowski.net/
    >
    > Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.

    Jak pisałem - dla każdego inny raj. Nie wyobrazam sobie pracy np. przy w
    miarę skomplikowanym urządzeniu nie tylko na netbooku, ale nawet laptopie.
    ja muszę mieć podłączoy oscyloskop, lutownicę, generator, zasilacz itp.,
    itd., monitor ląduje często na wyższej półce, bo na stole nie ma miejsca.
    oczywiście "w terenie" bardzo przydaje się laptop, gdyż mam na nim całe
    potrzebne oprogramowanie. A np. na wyjazdy urlopowe tzn. internet, e-booki,
    nawigacja samochodowa -netbook jest bezcenny. Szczególnie nawigacja na 9", z
    możliwością obrócenia ekranu jest rewelacyjna.
    pozdrawiam,
    Andrzej