    From: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Laptopa chciałęm kupić....
    Date: Thu, 16 Apr 2009 01:02:52 +0200

    Padre pisze:

    > To znaczy tylko że masz kiepski wzrok nawet jeśli wydaje Ci się inaczej,
    > moi ponad siedemdziesięcioletni rodzice korzystają z netbooka i są
    > zadowoleni i jesli cokolwiek im nie do końca odpowiada to nie rozmiar
    > pixela ale nieco mały rozmiar ekranu w pionie i konieczność scrollowania
    > niemniej szybko zauważyli że wystarczy przełączyć browser w tryb
    > fullscreen żeby menu nie zajmowało 1/3 ekranu.

    Dokładnie.

    Ja mam w domu dwa monitory 24" i 30" i jakoś nie widzę, żeby piksele na
    nich były większe. Większa jest rozdzielczość, ale ilość pikseli na
    cal/cokolwiek jest raczej taka sama lub niezauważalnie podobna.
    Poza tym -- wystarczy sobie powiększyć czcionkę jak się nie widzi.

    Ja tam jestem zadowolony -- internet działa, 3G zainstalowałem, dysk
    wymieniłem na większy ssd, kupiłem baterię 6cio cellową i 7 godzin mogę
    pracować z parku. Super sprawa.

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''