  • Data: 2018-11-03 12:18:37
    Temat: Re: Laptop z jakim procesorem?
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 3 Nov 2018 11:30:52 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5bdd78c7$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    od "Adam" <...@d...com.pl> :
    >Przeglądając różne rankingi trafiłem na ultrabooki,
    >które na stronie PCLab zostały opisane tak:
    >komputery, których największą zaletą ma być
    >wysoka wydajność połączona z dużą mobilnością
    >oraz długim czasem pracy na baterii.

    Bełkot marketingowy, wysoka wydajność wyklucza długi czas pracy na
    baterii, to raczej kompromis między wydajnością i czasem pracy.

    >Czy one z jakichś powodów w rozważaniach w tym
    >wątku odpadają?
    >Z dalszej lektury wynika, że nie wszystkie są typu
    >2 w 1, które, jak już pisałem, odrzucam.
    >Nie mogę tylko znaleźć informacji czy z długim czasem
    >pracy baterii nie wiąże się brak zasilacza do pracy,
    >bo to w moim przypadku by taki komputer dyskwalifikowało.

    Za wydajnego ultrabooka sporo zapłacisz, a jego wydajność może
    rozczarować.