  • Data: 2018-11-03 14:05:32
    Temat: Re: Laptop z jakim procesorem?
    Od: "Adam" <...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Viste" <m...@n...pamietam> napisał w wiadomości
    news:5bdd9180$0$3728$426a74cc@news.free.fr...

    > Jeśli masz wątpliwości między wydajnością dwóch procesorów, to zamiast
    > kierować się numerkami czy liczbą gigaherców, dużo lepiej porównać
    > benchmarki. Z numerkami jest ten problem że samo takie "i5" niewiele
    > znaczy, jest dużo odmian i wersji, a co za tym idzie wydajność może być
    > bardzo różna. Natomiast jeśli znasz dokładny model CPU to benchmark poda
    > ci nagą prawdę. Jest kilka stron które zawierają całkiem pokaźne bazy
    > takich testów, tutaj przykład między Pentium G4400 a i5 5200U:
    >
    > http://cpuboss.com/cpus/Intel-Pentium-G4400-vs-Intel
    -Core-i5-5200U

    > Podobnym serwisem jest cpu-world.com:
    >
    > http://www.cpu-world.com/Compare/12/
    > Intel_Core_i5_Mobile_i5-5200U_vs_Intel_Pentium_Dual-
    Core_G4400.html

    Spróbuję z tego skorzystać. Ale to też dla mnie trudne.
    Stosunkowo najwięcej "mowią" mi wyniki wpisania w Google:
    passmark i np. Intel(R) Core(TM) i5-7200U
    z laptopa Toshiba Satellite Pro A30-D-10E, który bardzo mi się
    podoba, ale jest mniejszy (13.3") i drogi.
    Szukam dalej.

    Pozdrowienia
    Adam