  • 21. Data: 2011-04-22 12:16:06
    Temat: Odp: Laptop emachines w Biedronce
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iopvi9$11u$...@n...news.atman.pl...
    > w Biedronce jest taki oto laptop [
    > http://wykopcene.pl/komputery/swieze-oblicze-wiosny-
    w-biedronce-laptop-emachines-emg630-322g32mikk-za-12
    99/ ]
    > , co to za firma, i czy warto interesować się takim laptopem patrząc na cenę, bo
    > to ma być tylko do użytku domowego, bez grania.

    taki acer, czesto nieco bardziej okrojony w srodku
    w najtanszych modelach skrajnie tandetne wykonanie, jezeli masz
    zamiar go przenosic - zapomnij rozpadnie sie blyskawicznie

  • 22. Data: 2011-04-22 12:44:55
    Temat: Re: Laptop emachines w Biedronce
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik nom napisał:

    > Monitor Benq G2220HD (470zł), który mam na biurku bije na głowe matrycę
    > w laptopie Sony za 3700zł. :-)

    Ale moze jednak porównaj cene matrycy do ceny matrycy ;) Bo trudno
    porównywac monitor z laptopem cenami. Laptop to jakby nie bylo ma duzo
    takich w sobie podzespolow, jakich nie ma monitor. Do tego matryce musza
    byc energooszczedne.

    ;)

  • 23. Data: 2011-04-22 12:59:48
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Oczywiście.
    > Do czytania dokumentów, PDF-ów czy Worda, ekran e-ink byłby ideałem.

    Czyli nie widziales.
    Inaczej bys glupot nie opowiadal...

    I naucz sie wreszcie cytowac.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 24. Data: 2011-04-22 15:03:37
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Czy istnieje jakaś przeszkoda technologiczna i nie da się użyć matrycy
    > PVA? Używam monitora TN (cena bez znaczenia), monitora IPS 21" kupionego
    > za 1300 zł. Monitora PVA Benq 24" (za 1800 zł) i telewizor Szarpa 32" (za
    > 1700 zł) Jak otwieram laptopa czuję się jak w jakimś średniowieczu :-(
    > Dlaczego w laptopie za 3-4 KPLN nie da się zmieścić wycinka porządnej
    > matrycy. Przecież to nie są (jak widać) jakieś gigantyczne pieniądze
    > Niech nawet klapa będzie grubsza, niech będzie cięższy ale niech to
    > cokolwiek normalnie wyświetla.

    to wszystko i tak gownianie wyglada przy oled :)

  • 25. Data: 2011-04-22 15:55:47
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 13:43:51 +0200, BQB napisał(a):

    > Możesz korzystać z gwarancji producenta, bądź z gwarancji sklepu - twój
    > wybór, w Biedronce masz 2 lata, u producenta rok ZTCP.

    U producenta jak najbardziej 2 lata. Biedronka nie jest w ogóle gwarantem.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 26. Data: 2011-04-22 16:44:27
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Q napisał:

    > to wszystko i tak gownianie wyglada przy oled :)

    cos mi sie po glowie plata, ze oled jest dosc biodegradowalny ;) i zywot
    jest dosc krrotki poki co takiego wynalazku

    no i ze sa jakies problemy z wielkoscia oledów...

  • 27. Data: 2011-04-22 17:49:33
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 22/04/2011 12:55, ąćęłńóśźż wrote:
    > Oczywiście.
    > Do czytania dokumentów, PDF-ów czy Worda, ekran e-ink byłby ideałem.
    >
    > W sumie jakbym był A.Sugarem czy R.Bransonem to wypuściłbym na rynek ekran
    dwustronny ;-))

    Lord Sugar ma miliardy na koncie, ty raczej nie. Można pokusić się o
    wniosek, że jest od ciebie o kilka rzędów wielkości sprytniejszy, więc
    skoro jeszcze "dwustronnego laptopa" (cokolwiek to nie jest) nie
    wypuścił na rynek, to znaczy że to jest pomysł do dupy. ;)

    Kamil

  • 28. Data: 2011-04-22 18:37:22
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 17:55:47 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > U producenta jak najbardziej 2 lata. Biedronka nie jest w ogóle gwarantem.

    Ale ponosi odpowiedzialność za sprzedawany towar.

    --
    Yakhub

  • 29. Data: 2011-04-22 18:43:13
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 20:37:22 +0200, Yakhub napisał(a):

    > Ale ponosi odpowiedzialność za sprzedawany towar.

    To nie to samo i nie tak samo działa.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 30. Data: 2011-04-22 18:56:36
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 20:43:13 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > To nie to samo i nie tak samo działa.

    Z mojego doświadczenia - zazwyczaj działa lepiej, niż gwarancja.

    --
    Yakhub