  • 11. Data: 2011-04-22 08:41:07
    Temat: Re: Laptop emachines w Biedronce
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 09:47:19 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > No patrz, zawsze mi się wydawało, że na wszystkie Acery i pochodne była
    > gwarancja D2D, gdzie etap przynoszenia do sprzedawcy można było sobie
    > odpuścić i zgłosić sprzęt na serwis telefonicznie, bez ruszania się palcem
    > za próg. Wszystkiego dwa telefony - na serwis i po kuriera z DHL...

    No patrz, a ja z Acerami miałem opcje typu: Nie naprawimy, nie damy części,
    bo już nie produkujemy tego modelu.
    --
    marcin

  • 12. Data: 2011-04-22 08:47:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 10:41:07 +0200, zly napisał(a):

    > No patrz, a ja z Acerami miałem opcje typu: Nie naprawimy, nie damy części,
    > bo już nie produkujemy tego modelu.

    No patrz, od pięciu lat wysyłam bardzo różne acery na serwis i nigdy mi tak
    nie odpisali. Raz zaproponowali za to wymianę na nowszy model.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.

  • 13. Data: 2011-04-22 09:12:22
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    i jeszcze jedno, czy tego lapka można kupić bez OS,a [ Systemu
    Operacyjnego ] bo chcę postawić linuksa, i jak w ogóle jest z tym
    systemem, system na partycji recorvery [ jeśli tak, to w jakich
    proporcjach jest podzielony dysk na partycje , ile ma partycja systemowa
    ?? ] a może jest to system w wersji instalacyjnej, czyli na CD\DVD ??

  • 14. Data: 2011-04-22 09:37:53
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 10:47:15 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > No patrz, od pięciu lat wysyłam bardzo różne acery na serwis i nigdy mi tak
    > nie odpisali. Raz zaproponowali za to wymianę na nowszy model.

    Może trzeba było wysłać, a nie najpierw dzwonić... A może to kwestia, że
    już po gwarancji było (oczywiście gotów byłem płacić). No cóż już się nie
    przekonam, bo szajsu Acera w życiu nie kupię. Nie bez powodu to najtańsza
    marka jak się okazuje.
    --
    marcin

  • 15. Data: 2011-04-22 10:00:04
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 11:37:53 +0200, zly napisał(a):

    > Może trzeba było wysłać, a nie najpierw dzwonić...

    Bez zgłoszenia i nadanego numeru naprawy zapłacisz jedynie za przesyłkę
    międzynarodową w obie strony.

    > A może to kwestia, że
    > już po gwarancji było (oczywiście gotów byłem płacić).

    To możliwe. Swoją drogą, trzeba być desperatem, żeby serwisować
    pogwarancyjnie u producenta. Nie opłaca się.

    > No cóż już się nie
    > przekonam, bo szajsu Acera w życiu nie kupię. Nie bez powodu to najtańsza
    > marka jak się okazuje.

    Żebyś się nie zdziwił. Serwis Acera wcale nie jest zły, a ich komputery
    wcale nie są jakoś specjalnie awaryjne.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 16. Data: 2011-04-22 10:40:53
    Od: z <z...@g...pl>

    Yakhub pisze:

    > Nie chcę rozpętywać wojny - każdy niech kupuje co chce i używa tego, co
    > uważa za wygodniejsze - ale JA po prostu nie potrafię pracować na
    > błyszczącej matrycy i DLA MNIE, błyszczący ekran dyskwalifikuje komputer,
    > choćby kosztował 500zł.

    Witaj w klubie.
    Dodatkowo kąty w matrycach laptopowych są tak tragiczne że się scyzoryk
    otwiera.
    Czy istnieje jakaś przeszkoda technologiczna i nie da się użyć matrycy
    PVA? Używam monitora TN (cena bez znaczenia), monitora IPS 21" kupionego
    za 1300 zł. Monitora PVA Benq 24" (za 1800 zł) i telewizor Szarpa 32"
    (za 1700 zł) Jak otwieram laptopa czuję się jak w jakimś średniowieczu :-(
    Dlaczego w laptopie za 3-4 KPLN nie da się zmieścić wycinka porządnej
    matrycy. Przecież to nie są (jak widać) jakieś gigantyczne pieniądze
    Niech nawet klapa będzie grubsza, niech będzie cięższy ale niech to
    cokolwiek normalnie wyświetla.

  • 17. Data: 2011-04-22 11:34:36
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Z jednej strony przyłączam się do pytania, ale z drugiej marzy mi się laptop z
    ekranem... e-ink !
    Ciekawe, że chyba jeszcze takiej opcji nie wypuszczono na rynek (np. dla tableta).
    Czy ekrany e-ink mają chwilowo ograniczenie co do wielkości przekątnej?

    -----

  • 18. Data: 2011-04-22 11:43:51
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-04-22 09:47, Andrzej Libiszewski pisze:

> [...]
    > odpuścić i zgłosić sprzęt na serwis telefonicznie, bez ruszania się palcem
    > za próg. Wszystkiego dwa telefony - na serwis i po kuriera z DHL...

    Możesz korzystać z gwarancji producenta, bądź z gwarancji sklepu - twój
    wybór, w Biedronce masz 2 lata, u producenta rok ZTCP.

  • 19. Data: 2011-04-22 11:49:22
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 22/04/2011 12:34, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > Czy ekrany e-ink mają chwilowo ograniczenie co do wielkości przekątnej?

    Miales w rekach jakikolwiek czytnik ebookow? Zmana zawartosci ekranu
    trwa nawet do sekundy, wyswietlaja w porywach kilkadziesiat odcieni
    szarosci, jak ty sobie wyobrazasz prace na takim laptopie?

    Kamil

  • 20. Data: 2011-04-22 11:55:03
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Oczywiście.
    Do czytania dokumentów, PDF-ów czy Worda, ekran e-ink byłby ideałem.

    W sumie jakbym był A.Sugarem czy R.Bransonem to wypuściłbym na rynek ekran dwustronny
    ;-))

    -----